Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:04:33 GMT

مهار آب‌های مرزی یکی از اولویت‌های دولت است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۵۹۰۲

مهار آب‌های مرزی یکی از اولویت‌های دولت است

پارس‌آباد – وزیر نیرو مهار آب‌های مرزی را یکی از اولویت‌های دولت دانست و گفت: به منظور تحقق این مهم سرمایه‌گذاری‌های کلانی در چند استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم شبکه خداآفرین تصریح کرد: دولت یازدهم به منظور مهار آب‌های مرزی در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام سرمایه‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمامی این استان‌ها شبکه‌های آبیاری و زهکشی اجرا شده و ما امروز شاهد خلق تحول عظیمی در مناطق مرزی کشور هستیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های موفق دولت در استان اردبیل، شبکه زهکشی خداآفرین است، اضافه کرد: با وجود اینکه این شبکه از سال ۸۳ آغاز شده بود اما در ابتدای دولت یازدهم تنها ۱۷ درصد پیشرفت داشت.

چیت چیان پیشرفت امروز پروژه را بالغ بر ۵۸ درصد عنوان کرد و گفت: در ناحیه دوم سدی احداث شده که آب رودخانه مرزی ارس را ذخیره خواهد کرد.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی قابل توجه این طرح اضافه کرد: در پی احداث ۱۴۴ کیلومتر از پروژه که ۵۲ کیلومتر در حوزه آذربایجان شرقی و ۹۲ کیلومتر در حوزه اردبیل است، ناحیه‌های عمرانی سوم و چهارم تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

دیگر خبرها

  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند