Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - رئيس جمهور گفت: راهي را از سال 92 اغاز کرده ايم که در برخي موارد در نيمه راه هستيم و در برخي موارد موفق بوده ايم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحاني شامگاه امروز در ورزشگاه تختي اهواز و در جمع مردم و هواداران خود خطاب به آنها اظهار کرد: امروز حضور شکوهمند و بزرگي در اهواز مي بينيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما امروز براي تعيين سرنوشت خود به اينجا آمده ايد ولي بدانيد که ما راهي را از سال 92 اغاز کرده ايم که در برخي موارد در نيمه راه هستيم و در برخي موارد موفق بوده ايم.
وي افزود: لازم همه دست در دست همه دهيم تا تا حصر ايران را بشکنيم به همين دليل نبايد اجازه دهيم که تحريم دوباره به اين کشور بازگردد.
روحاني با اشاره به اينکه همه ما در خوزستان قدم هاي کوچکي را در کنار هم برداشته ايم، بيان کرد: اين سرزمين محل فداکاري ها رزمندگان، شهيد چمران، رهبر معظم انقلاب اسلامي و ... است.
رئيس جمهور بيان کرد: اينجا محل فداکاري همه جوانان غيور در سراسر ايران است. ما با هم قدم‌هايي را برداشتيم. ما در طرح 550 هزار هکتار که سال‌ها مانده بود. تا کنون 270 هکتار و تا پايان امسال 312 هکتار را احيا خواهيم کرديم. اما هنوز تا 550 هزار هکتار راه در پيش داريم. در دولت دوازدهم بايد تا پايان اين راه ادامه دهيم.
وي عنوان کرد: در استان خوزستان قدم هاي خوبي را در زمينه آب برداشتيم اما هنوز راه ما براي رسيدن به هدف طولاني ولي ما اولين مصوبه در سال 1396 را به مردم خوزستان اختصاص دادم و قول مي دهيم همه هدف هاي مدنظر خود براي خوزستان را در دولت دوازدهم به ثمر برسانيم.
اين نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با اشاره به اينکه دولت واقف است که مردم خوزستان گرفتار معضلي به نام ريزگردها هستند، گفت: شک نکنيد همه مردم ايران دلشان با مردم خوزستان است به همين دليل ما بايد با اين پديده مقابله کنيم و براي اين کار بايد طرح هاي ملي و فراملي را انجام دهيم. به مردم خوزستان قول مي دهم که مهمترين هدف دولت دوازدهم، حل مشکلات زيست محيطي است.
روحاني بيان کرد: آن روزي که به علت ريزگردها، برق شهرهاي مختلف خوزستان قطع شد من در کنار آقاي جهانگيري تا صبح نخوابيدم و اشک ريختم.
وي ادامه داد: من سئوالي دارم. آيا براي رفع مشکل ريزگردهاي خوزستان که بخشي از آن خارج از کشور است بايد با کشورهاي همسايه رابطه داشته باشثم يا دنبال تقابل با آنها باشيم؟ شک نکنيد که در صورت همکاري با کشورهاي منطقه مي توانيم معضل ريزگردها را حل کنيم. آيا با آتش زدن سفارت مي توان جلوي ريزگردها را گرفت؟
اين نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با اشاره به اينکه مي دانم يکي از مشکلات جوانان خوزستان، بيکاري است، تصريح کرد: اولين طرح دولت در دولت دوازدهم بر اين است که با فعال کردن کارگاه‌هاي حرفه‌اي مهارت‌هاي لازم را به جوانان خوزستان بياموزيم و آنها را مشغول به کار کنيم. من اعلام مي‌کنم هر طرح بزرگ صنعتي بخواهد اجرا شود، اولين تقدم اين است که به مسائل محيط‌زيستي اين استان توجه کند و دوم اينکه از مردم بومي اين استان استفاده کند.
روحاني عنوان کرد: من مي‌دانم مشکل شما تنها ريزگرد نيست. فلرها هم هستند. بايد گازي که آلاينده‌هايش گرفته شده، به مصرف مردم خوزستان برسد. من مي‌دانم پساب‌هاي کارون چقدر مردم را آزار مي‌دهد. ما از طريق تسويه فاضلاب‌ها اين مشکل را رفع خواهيم کرد.
وي گفت: از کشاورزان خوزستاني تشکر مي‌کنم که تا امروز يک ميليون و 200 هزار تن گندم را به دولت فروخته‌اند. اولين کشتي صادراتي به مقصد کشور عمان هم‌اکنون در خوزستان مشغول بارگيري است. البته سال گذشته هم اول بود، امسال هم در توليد گندم اول است، دست کشاورزان خوزستاني را مي‌بوسيم.
روحاني با اشاره به انواع ريزگرد به زعم خودش اظهار کرد: من اين روزها گرد ريزگرد را بيشتر حس مي‌کنم. ريزگرد اتهام، ريزگرد دروغ، ريزگرد سياه‌نمايي، ريزگرد تضعيف ايران. ما در شرايط حساس منطقه و جهان هستيم. مي‌دانيد چه کساني در اين منطقه سفر مي‌کنند. مي‌ دانيد وضع اروپا و امريکا در منطقه چگونه است. ما امروز نياز به قدرت ملي داريم. قدرت ملي ما را وحدت ترک و لر و بلوچ و ترکمن ايجاد مي‌کند. تا قانون اساسي اجرا نشود، تا اصل 15 و 19 اجرا نشود، قدرت ملي نخواه بود.
رئيس جمهور با اشاره به اينکه چرا نبايد زبان‌هاي اقوام مختلف در دانشگاه‌ها مورد تدريس قرار بگيرد؟ اظهار کرد: ما فاصله بين اقوام را نخواهيم پذيرفت. اينهايي که خود را مقسم مي‌دانند از اول شروع کرده‌اند به تقسيم جوان‌ها به انقلابي و غيرانقلابي. شما چه کاره ايد که مردم را تقسيم مي‌کنيد؟ نظام اسلامي و انقلاب اسلامي و رهبري نظام متعلق به همه ايران است. چرا مردم را قطعه‌قطعه مي‌کنيد؟ چرا درصد درست مي‌کنيد؟ ما ملت 100 در صدي هستيم. چرا به مردم دروغ مي‌گوئيد؟ چرا مي‌رويد در روستاها تبليغ مي‌کنيد مي‌گوئيد در مدارس ايران درس‌هاي ضد اخلاق داده مي‌شود؟ چرا به مديران و معلمان مدارس اهانت مي‌کنيد؟ چرا به دانش آموزان ما اهانت مي‌کنيد؟ اين دروغ‌هاي شما تاثير نخواهد داشت.
وي تصريح کرد: چرا در روستاها اعلام مي کنيد که اگر دولت فعلي ادامه پيدا کند يارانه مردم قطع مي شود؟ آيا در اين دولت کاري انجام نشده و در برخي زمينه ها ايران خودکفا نشده است. رأي حرام از مردم مي خواهيد بگيريد؟ اينقدر عليه عظمت و عزت ملت ايران حرف نزنيد.
روحاني با تأکيد بر اينکه بايد آزادمرد باشيد، گفت: بدون آرامش، امنيت، اتحاد و رابطه درست با همسايگان و دنيا، پيشرفت کشور امکان پذير نخواهد بود. ما رودخانه اروند را احيا خواهيم کرد، ما منطقه منطقه آزاد اروند همانطور که سامان داديم باز هم ساماندهي مي کنيم. اي مردم اگر مي خواهيد چهار سال بهتري با پيشرفت داشته باشيد و مشکلات کشور حل شود بايد پاي صندوق هاي آرا بيايد.
رئيس جمهور اضافه کرد: خوزستان سرزمين مجاهدت هاي هاشمي رفسنجاني و سرزمين خدمات سيد محمد خاتمي است. مي خواهم از برادرم جهانگيري تشکر کنم چون به صحنه انتخابات آمد تا واقعيت ها را در مناظرات بگويد و حقايق را به مردم منتقل کند. عملکرد دولت يازدهم را براي مردم تشريح و با بزرگواري به نفع من کنار کشيد.
روحاني تصريح کرد: وعده همه ما روز 29 ارديبهشت است. يک به علاوه 11 همه دوستان خود را پاي صندوق هاي رأي بياوريد. همه در کنار هم با حماسه روز جمعه خواهيم بود براي آزادي، براي اصلاحات، براي اعتدال، براي ايران، دوباره ايران، دوباره ايران، دوباره اسلام، دوباره اميد پس شاد و موفق و سربلند باشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله کریات شمونا را به آتش کشید + فیلم

حزب الله لبنان اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق شهرک کریات شمونا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده و آن  شهرک را به آتش کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • حزب الله کریات شمونا را به آتش کشید + فیلم
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است