Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@22:57:28 GMT

کرار جاسم تراکتورسازی را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۳۴۷۳

کرار جاسم تراکتورسازی را تهدید کرد!

هافبک عراقی سابق تراکتورسازی این باشگاه را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، کرار جاسم درباره ماجرای جریمه 40 هزار دلاری‌اش توسط تراکتورسازی اظهار داشت: «من با آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی چند بار صحبت کردم و جلساتی را داشتیم. در این جلسات خودم پیشنهاد تمدید قرارداد را دادم اما به توافق نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجورلو به من گفت 40 درصد جریمه شده‌ام اما قبول نکردم. من حرفم این بود که نیمی از طلبم را می‌گیرم و تمدید می‌کنم اما ظاهرا پولی نداشت که به من بدهد.»

وی ادامه داد: «من بسیار دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم. در این شرایط واقعا علاقه‌ای نداشتم که تیم را تنها بگذارم اما وقتی باشگاه می‌گوید جریمه شده‌ای و هیچ طلبی نداری، چه باید انجام دهم؟ من یک سوال دارم کدام باشگاه را سراغ دارید که به خاطر کارت قرمز بازیکنش را 40 درصد جریمه کند؟ این اصلا قانونی نیست. مدیرعامل باشگاه می‌گوید من تعهدنامه امضا کردم اما واقعا چیزی امضا نکردم و این موضوع درست نیست.»

هافبک عراقی تراکتورسازی همچنین گفت: «خیلی از آجورلو ناراحت هستم. او اجازه نداد من در تراکتورسازی بمانم. با اینکه بسیار دوست داشتم در این تیم به کارم ادامه دهم اما مجبور به ترک تیم شدم. الان هم به خاطر طلبم مجبورم از تراکتورسازی شکایت کنم و این کار را انجام می‌دهم.»

کرار جاسم درباره حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: «وقتی با مسئولان تراکتورسازی به مشکل بر خوردم، به صنعت نفت آبادان رفتم. من پیشنهادهای دیگری نیز داشتم اما ترجیح دادم کنار فراز کمالوند کار کنم. او برادر و مربی خوب من است و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنیم.»

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • «تهدید بی خاصیت»