Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: احداث بارانداز ملی، فرودگاه، جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری و ایجاد شهرک سلامت مهمترین نیازهای شهری در دوره آینده شوراست.

حسین غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر مهمترین برنامه های شورای شهر در دوره آینده را توجه به انضباط مالی و شایسته سالاری برای تحقق برنامه ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: تحقق شهرسازی الکترونیک، پیگیری احداث فرودگاه وبارانداز ملی درقزوین، پیگیری جذب ردیف اعتبارات ملی برای بوستان باراجین، جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای ساماندهی هادی آباد، جذب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی امامزاده حسین و توزیع متوازن امکانات فرهنگی، تفریحی و فضای سبز بویژه بریا بانوان از دیگر برنامه هایی است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: توسعه گردشگری در شهر قزوین می تواند ضمن افزایش شور و نشاط و شادابی شهروندان به ایجاد اشتغال هم کمک کند لذا با اجرای پروژه های مختلف با جذب سرمایه گذارتلاش خواهیم کرد زمینه حضور گردشگران بیشتری را در این شهر فراهم کنیم.

نامزد شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: توسعه فرهنگسراهای شهرداری در مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از فعالیت تشکل های غیر دولتی و فعالان کودکان کار، معلولان، ناشنوایان و تشکل های خیریه، تجهیز بوستان های شهری به وسایل ورزشی و افزایش بودجه برای ایجاد اماکن ورزشی را در دوره آینده شورا عملیاتی می کنیم.

غیاثوند بیان کرد:پیگیری ایجاد شهرک سلامت، شفاف سازی نظام بودجه نویسی، ایجادبانک اطلاعاتی املاک شهرداری و عملیاتی شدن تدوین برنامه ۵ ساله دوم توسعه شهرداری و توسعه حمل و نقل عمومی باید در اولویت برنامه های شورای شهر در دوره بعدی باشد.

وی یادآورشد: عملیاتی کردم بودجه ۹۶، ساماندهی باغستانهای سنتی، احداث مسجد و مرمت و آسفالت معابر شهری بویژه در مناطق جنوب شهر، افزایش بوستانهای بانوان، ساماندهی و راه اندازی گاراژهای رها شده با تبدیل آنها به فضاهایی با کاربری گردشگری، توجه به مناطق منفصل شهری، پیگیری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند برج های مسکونی پونک با جدیت در دوره جدید شورا باید دنبال شود.

غیاثوند بیان کرد: قزوین شهری با ظرفیت های بسیار ارزشمند در حوزه های فرهنگی و گردشگری است و با توسعه زیرساختهای فرهنگی، گردشگری اگر بتوانیم مشارکت مردم را در امور جلب کنیم قادر خواهیم بود با اجرای طرح جامع شهر قزوین تحولی اساسی در شهر ایجاد کرده و آن را به شهری زیبا، توام با آرامش و رفاه برای شهروندان تبدیل کنیم.

وی اظهارداشت: اقتصاد شهری با برنامه ریزی از سوی مدیرانی متعهد و متخص می تواند به اشتغال و تولید کمک کند و قزوین را به جایگاه شایسته خود برساند لذا از شهروندان انتظار داریم با دقت در انتخاب افرادی توانمند، کارآمد و اشنا به مدیریت شهری زمینه خدمتگزاری افرادی متخصص و دلسوز در پارلمان محلی را فراهم کنند تا توسعه شهری با حضور شورایی قوی و توانمند بسرعت محقق شود.


منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم

بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق  بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت:  بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع 90 درصد  متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار  از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی  برخی مواد را مصوب کردیم  و برنامه هفتم مصوب باردیگر به  شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان  را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق