Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا؛ انتخابات مظهر اقتدار ملی است و حضور اقشار مختلف اعم از شیعه و سنی جهت رقم خوردن این حماسه سرنوشت ساز از اهمیت خاصی برخوردار است.
فردا (جمعه) همه مردم در کنار یکدیگر حول آرمان مقدس، رای های خود را به صندوق خواهند انداخت و هر رای، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام ثبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانیان اهل تسنن و تشیع آستارا نیز همبستگی خود را برای حضور در پای صندوق های رای اعلام و این حضور را حماسه ای از جنس همدلی توصیف کردند.
حجت الاسلام جابر عباداللهیان امام جمعه اهل سنت روستای عنبران آستارا گفت: باید با تبعیت از مقام معظم رهبری در انتخابات حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.
وی افزود: مردم دنیا به تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ایران نگاه می کنند و این حضور برای حمایت از نظام و اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات نعمتی است که خداوند به نظام و انقلاب عطا کرده است، ادامه داد: مردم با حضور حداکثری در این انتخابات، پشتیبانی خود را از امنیت و آرامشی که در کشور به واسطه جمهوری اسلامی برقرار شده است، نشان می دهند.
حجت الاسلام محمد هاشمی امام جمعه اهل سنت روستای کرده سرای بخش لوندویل آستارا نیز گفت: هر کس با هر سلیقه و تفکر سیاسی باید در انتخابات شرکت کند و این امر باعث تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم بر اساس معیارهای الهی و دینی باید افراد اصلح و صادق را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: فرد منتخب مردم باید با جان و دل برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم تلاش کند.
حجت الاسلام حمید مومنی امام جمعه اهل سنت روستای شیخ محله آستارا نیز انتخابات را نمونه بارزی از وحدت و همدلی مردم خواند و گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای، آری به نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: نمایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری باعث دلسردی و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
وی ادامه داد: از منتخبان مردم در شوراهای اسلامی انتظار داریم زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری جهت رفع محرومیت ها تلاش کنند.
حجت الاسلام محمد باقر بخشی از روحانیان اهل تشیع آستارا هم گفت: در طول تاریخ پر خیر و برکت انقلاب اسلامی نقش مردم در انتخابات ها اثرگذار و بی بدیل بوده است.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات سالم، دموکراسی واقعی را به نمایش گذاشته است، افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی، ملت بیدار ایران اسلامی از هر قوم و زبانی با اتحاد در انتخابات حضور خواهند داشت و باعث عقب نشینی استکبار جهانی خواهند شد.
حجت الاسلام مهدی تیموری از دیگر روحانیان اهل تشیع آستارا حضور ملت ایران را دشمن شکن ذکر کرد و ادامه داد: باید با الگو قرار دادن مولفه ها و شاخص های فرد اصلح در انتخابات شرکت کنیم.
وی اظهار کرد: برای توسعه و آبادانی شهر قرار است چند نفر تحت عنوان شورای اسلامی تصمیم بگیرند و از این رو مردم باید در انتخاب های خود دقت کنند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس حاکم در منطقه، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت ارزش های نظام جمهوری اسلامی و یاس دشمنان می شود.
وی با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی ملت ایران را در انتخابات شاهد خواهیم بود، گفت: رئیس جمهوری آینده کشور و اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم باید با تضمین عزت و سرافرازی ملت، در حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ برنامه و تلاشی دریغ نکنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 17 درصد جمعیت این شهرستان را اهل سنت تشکیل می دهند و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
گزارش: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی