Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:34:18 GMT

مردم در انتخابات حضوری پررنگ و با نشاط داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۵۱۳۸

مردم در انتخابات حضوری پررنگ و با نشاط داشته باشند

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر شکوه و عظمت ایران است، گفت: مردم استان همانند گذشته حضور پررنگ و با نشاط پای صندوق های رأی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی قاسمی در حاشیه یک جلسه کاری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص انتخابات گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات دمیدن خون تازه به پیکره نظام و انقلاب است و مردم با مشارکت حداکثری خود عهدی جدید با نظام جمهوری اسلامی می‌بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انتخابات مظهر شکوه و عظمت و هیبت ملت بزرگ ایران است که در مقابل تهدیدات و یاوه گوئی های دشمنان بازدارنده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: درخواست ما از مردم غیور و شهید پرور استان خراسان جنوبی این است که همانند گذشته حضور پررنگ و با نشاط پای صندوق های رأی داشته باشند.

وی اضافه کرد: استان ما از لحاظ درصد مشارکت در انتخابات های گذشته همیشه جزء استان های برتر بوده است که انشالله با همت مضاعف مردم عزیز، این افتخار نیز دوباره نصیب استان خواهد شد.

مدیریت انقلابی در انتخاب اصلح مدنظر قرارگیرد

سرهنگ قاسمی بر انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: سرنوشت 4 سال کشور در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد که اگر شخصی با ویژگی هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند بر مسند ریاست جمهوری کشور تکیه بزند بسیاری از مشکلات فعلی ما از جمله مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم مطهر رضوی تاکید کردند راه حل مشکلات کشور مدیریت متدین انقلابی و کارآمد است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت انقلابی باید در انتخاب اصلح مدنظر مردم قرار گیرد، افزود: همین خصوصیات در خصوص نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا مورد تاکید است و انشالله افرادی انقلابی متدین و کارآمد توسط مردم در شوراها انتخاب خواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص امنیت و سلامت انتخابات گفت: به مردم عزیز اعلام می‌کنم که بسیجیان غیور و بیداردل استان در کنار نیروهای انتظامی برای برگزار انتخاباتی امن و آرام در صحنه هستند و به نیابت از نیروهای انتظامی و بسیجیان عزیز استان این اطمینان خاطر را می‌دهم که انتخابات فردا مانند همه انتخابات های گذشته در کمال صحت و امنیت برگزار شده و سخنان دروغین دشمنان داخلی و خارجی خنثی خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)