Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری در رشته‌های میکرو و مینی بسکتبال را فعال خواهیم کرد که در این راستا همایشی را در پارک ملت انجام دادیم که از این همایش استقبال خوبی توسط خانواده‌ها شد.

علیرضا زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدساظهار داشت: با جلساتی که در سال 96 در کمیته فنی هیئت بسکتبال استان تشکیل دادیم در سال جاری در رشته‌های میکرو و مینی بسکتبال را فعال خواهیم کرد که در این راستا همایشی را در پارک ملت انجام دادیم که از این همایش استقبال خوبی توسط خانواده‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین نشستی را در سال جاری باشهرستان‌های استان برگزار کردیم که هدف از این کار اطلاع از آگاهی مشکلات آنها بود تا پس از شناسایی برای رفع آنهااقدام کنیم.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان خراسان‌رضوی گفت: از مشکلات شهرستان‌های استان کم بودن تعداد مربیان و امکانات سخت‌افزاری است که با بررسی این موضوع به دنبال رفع این مشکلات هستیم که در این راستا آموزش مربیان و ارتقا سطح مربیان شهرستانی را در برنامه داریم تا دانشاین مربیان را افزایش داده و به روز رسانی کنیم.

زهی خاطرنشانکرد: دو تیم استان در لیگ یک بسکتبال حضور داشتند اما به جمع چهار تیم برتر راه نیافته و از صعود به لیگ برتر بازماندند که یکی از این تیم‌ها نماینده هیئت و دیگر پارسا مشهد بود.

وی اظهار داشت: از مشکلات در هیئت استان نبود اسپانسر و عدم حمایت سازمان‌ها برای تیم‌داری در لیگ برتر است و در لیگ برتر فعلی بسکتبال چهار تیم از شهرداری‌های کشور در لیگ حضور دارند که ما نیز در این راستا نشستی را با شهرداری برای تیم‌داری برگزار خواهیم کرد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان خراسان‌رضوی گفت: هیئت استان اقداماتی خوبی انجام داده است و کمک سازمان‌ها و ارگان‌های استان به بسکتبال می‌تواند به رشد این ورزش در استان کمککند.

زهی بیان کرد: در حوزه بانوان در رشته بسکتبال اقداماتی خوبی صورت گرفته که در حوزه بانوان دو تیم از استان در لیگ شرکت کرده و تیم بانوان ما به مسابقات لیگ دسته A راه یافته است ودر سال 95 تیم‌ استان در رده جوانان مقام دوم کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/

R41347/P1010113/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر