Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:09:09 GMT

تعداد افراد واجد شرایط رای دادن دراستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۸۳۳۱

تعداد افراد واجد شرایط رای دادن دراستان

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛ از این تعداد ۱۹ هزار و ۹۸۰ نفر برای اولین بار در انتخابات مشارکت خواهند کرد.در پنجمین دوره انتخابات شورا‌ها چهار هزار و ۸۹۰ نامزد در ۲۵ شهر و ۶۶۱ روستا برای کسب دو هزارو ۲۰۸ کرسی با هم رقابت می‌کنند.
طبق اعلام ستاد انتخابات، ۲۶ هزار نفر هم دست اندرکار این انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برگزاری انتخابات در استان هزار و ۱۰۸ شعبه اخذ رای با ۲ هزار و ۴۵۳ صندوق شامل هزار و ۳۴۵ صندوق شورا و هزار و ۱۰۸ صندوق ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

برای شهرستان قزوین هزار و ۳۴۵ صندوق شامل ۶۶۹ صندوق شورا و ۵۲۹ صندوق ریاست جمهوری، در شهرستان تاکستان ۳۸۴ صندوق شامل ۲۰۵ صندوق شورا و ۱۷۹ صندوق ریاست جمهوری، در شهرستان آبیک ۱۶۹ صندوق شامل ۸۷ صندوق شورا و ۸۲ صندوق ریاست جمهوری، در شهرستان بویین زهرا ۲۷۰ صندوق شامل ۱۴۱ صندوق شورا و ۱۲۹ صندوق ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

در شهرستان البرز هم ۲۷۸ صندوق شامل ۱۴۱ صندوق شورا و ۱۳۷ صندوق ریاست جمهوری، در شهرستان آوج با ۱۵۴ صندوق شامل ۱۰۲ صندوق شورا و ۵۲ صندوق ریاست جمهوری تعیین شده است.
اما برای اولین بار انتخابات شوراهای اسلامی درشهرهای قزوین، الوند، آبیک، تاکستان، محمدیه و اقبالیه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
۴۹۶ شعبه اخذ رای با هزار و ۵۳۰ صندوق الکترونیکی در این ۶ شهر مستقرند.
آمار‌ها گواه آن است مردم قزوین همواره در انتخابات‌های گذشته حضورشان از میانگین کشور بیشتر بوده است.
در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم استانی‌ها حدود هشتاد درصد وشهرستان بوئینن زهرا هم با ۹۳ درصد مشارکت پیش تاز انتخابات سال ۹۲ بودند.
مردم استان قزوین در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت ۷۵ و ۰۳ دهم درصدی از خود بجا گذاشتند؛ در این انتخابات هم بویین زهرایی‌ها با ۸۶ و ۷۱ صدم درصد پیشتاز مشارکت‌ها بودند.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا