Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آبی‌پوشان تهرانی می‌گوید هواداران استقلال انتظار بالایی از تیم خود دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، استقلال، یکی از قدرت‌های فوتبال ایران روز دوشنبه در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ورزشگاه مملو از سر و صدای آزادی به مصاف العین امارات می‌رود که کاوه رضایی، مهاجم این تیم می‌داند تنها در صورتی می‌توان هواداران این تیم را که یکی از پرشورترین هواداران آسیا هستند را راضی نگه داشت که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 25 ساله که سال گذشته پس از رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن اصفهان، جایی که تنها یک گل به ثمر رسانده بوده، در دومین فصل حضورش در این رقابت‌ها عملکردش بهبود یافته و تا به اینجا در 6 بازی موفق به زدن 4 گل برای استقلال شده است، اما فشار و انتظار هواداران استقلال، تیمی که به اعتقاد بسیاری جزو بزرگترین باشگاه‌های آسیایی است، تجربه‌ای کاملاً متفاوت است.

رضایی که در نایب‌ قهرمانی استقلال در لیگ برتر ایران نقش بسزایی داشت، در گفت‌وگو با سایت AFC گفت: استقلال تیم بزرگی است، یکی از غول‌های واقعی فوتبال ایران و آسیا. در عین حال در این تیم فشار زیادی روی بازیکنان است. ما باید در هر بازی بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

مهاجم استقلال در ادامه اظهار داشت: مهم نیست که ما بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم، هواداران تأکید دارند که ما در هر دیدار در بالاترین سطح خود بازی کنیم. همین باعث شده تا حضور در استقلال برای من تبدیل به تجربه‌ای چالشی شود که باید همیشه در بالاترین سطح استاندارد از توانایی‌‌ام در هر بازی باشم.

استقلال در ترکیب خود بازیکنان بسیار باتجربه ایرانی را دارد که از آن جمله می‌تواند به مهدی رحمتی، دروازه‌بان و کاپیتان این تیم و خسرو حیدری، کاپیتان دوم آبی‌پوشان اشاره کرد که روی هم 135 بازی ملی در کارنامه‌شان دارند. رضایی بر این باور است که همین فاکتور باعث می‌شود که استقلال نسبت به تیم پیشین خود یعنی ذوب‌آهن برتری‌هایی داشته باشد.

مهاجم آبی‌پوشان تهرانی ادامه داد: صادقانه بر این باورم که سال گذشته ذوب‌آهن می‌توانست به جای العین (تیمی که در مرحله یک‌هشتم نهایی به آن باختند) به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و به نظرم ما به خاطر نداشتن تجربه کافی به آنها باختیم. امسال اما اوضاع کاملاً فرق می‌کند. امسال استقلال و هم‌تیمی‌هایم تجربه بالایی دارند. ما بازیکنانی در ترکیب تیم‌مان داریم که در جام جهانی، لیگ‌های اروپایی و تورنمنت‌‌های بزرگ بازی کرده‌اند، پس جو موجود در باشگاه استقلال کاملاً متفاوت است.

رضایی تصریح کرد: در کنار اینها ما حمایت 90 هزار هواداران‌مان را در هر بازی داریم که کمک زیادی به تیم می‌کنند. برای مثال آنها نقش بسزایی در پیروزی ما برابر السد قطر در مرحله پلی‌آف لگ قهرمانان آسیا داشتند و ما هم بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شویم.

یک هفته پس از تقابل دو تیم استقلال و العین در ورزشگاه آزادی تهران، دو تیم در ورزشگاه هزاع بن زاید واقع در العین امارات به مصاف هم خواهند رفت و استقلال در آن بازی حمایت 6 رقمی (اشاره به 10 هزار هوادار) هوادارانش را نخواهد داشت.

از زمانی که در سال 2003 تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا راه‌اندازی شده، تیمی از ایران به قهرمانی در این رقابت‌ها نرسیده، انتظارات بازیکنان و هواداران این است که استقلال به این ناکامی پایان بدهد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S28,3,27/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم