Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هـيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي کل کشور با صدور بيانيه اي از حضور مردم پاي صندوق هاي راي تقدير و تشکر کرد.

به گزارش ايسنا متن اين بيانيه به شرح زير است:
«به نام خداوند بخشنده و مهربان
جمعه بيست و نهم ارديبهشت، مردمان شريف، مردمان ايراني، اين مردمان نجيب و هميشه در صحنه، با حضورشان، با سرانگشتانشان، باري ديگر، تمام قد، آگاه و هوشيار به آرمانشان با جمهوري اسلامي و پيمانشان با مقام معظم رهبري، آري گفتند و تاريخ به ياد خواهد داشت که ايران جوان انقلابي، با مردمسالاري ديني با بيش از ٤٠ ميليون ايراني، دوازدهمين دولت انقلاب ٤٠ ساله اش را، انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و همچنين اهالي شهر آشنايي اين مردمان قهرمان، با حضور خود در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، گامي تازه برداشتند؛ استوار پاي صندوق‌هاي رأي، همه با هم و جشني ديگر به نام ايران؛ آفرين بر نفس پاکتان.
ما خادمين شما مردمان، اين استواري و حضور پايدار را تبريک و دعا مي کنيم که توفيق اداي حق بر آستان حقيقت، از دستان ما، دريغ نگردد.
هيأت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، توان در کف دست و آبرو گرو نهاد براي شکل‌دهي به اين حضور بي نظير، تا به مدد اصل شرعي برائت و اصل 37 قانون اساسي کشور، جهت برگزاري انتخاباتي آزاد و لحاظ حقوق شهروندي و مدني افراد، امکان و امکانات حضور آزادانه در چارچوب قانون را فراهم آورد.
تمام اين اقدامات، با رعايت حقوق شخصي داوطلبان و همچنين توجه به حق‌الناس، انجام گرفت.
بايد تأکيد نماييم که اين هيأت، هم چنان حاضر و ناظر است و با هماهنگي همکاران خود در هيأت‌هاي نظارت بخش، شهرستان و هيأت‌هاي عالي نظارت استان ها؛ آمادگي خود را جهت دريافت و بررسي شکايات و يا تخلفات احتمالي در خلال برگزاري انتخابات، شمارش آرا و اعلام نتايج اعلام مي‌دارد. افرادي که نسبت به روند اقدامات مذکور شکايتي دارند، مي‌توانند با مراجعه به هيأت‌هاي ذکر شده و هيأت مرکزي نظارت برانتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، شکايت خود را براي بررسي، ثبت نمايند تا ان‌شاءالله مورد بررسي قرار گيرد.
سزد کز خاتم لعلش زنم لاف سليماني
چو اسم اعظمم باشد چه باک از اهرمن دارم...
هـيآت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي کل کشور»
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند