Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@22:40:44 GMT

علايق و روحيات جنسي - رواني مرد متولد دي ماه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۹۸۱۸۴

خبرگزاري آريا -


مرد متولد دي کمتر به عشق خود اعتراف مي کند

قدرت طلب ، خانواده دوست ، خوددار و سرد ، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ويژگيهاي مهم مرد متولد دي ماه است . پدري جدي و خشک اما مهربان و دلسوز ، او مقام را به ثروت ترجيح مي دهد . مرد متولد دي ديواري به ظاهر غير قابل عبور به دور خود مي کشد، او در عين حال تا حدي خشن و بسيار مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه در بدو امرچنين به نظر مي رسد که خواهان دوري جستن از ديگران و عزلت گزيني است ، اما نه تنها در حقيقت اين چنين نيست ، بلکه اگر خوب دقت کنيد ، مي بينيد که بسيار هم جاه طلب و شهرت پرست است . يک چنين دو گانگي در امور عشقي او نيز به چشم مي خورد ، به اين ترتيب که با وجود آنکه سخت رويايي مي باشد ، سياره زحل ،‌ يعني جرم سلوي که حاکم بر کردار و رفتار او است ذ، مانند يک ترمز قوي جلوي ابراز احساسات وي را مي گيرد .

اين سياره به طور مداوم از او مي خواهد که موجودي آرام ،‌ اهل عمل و جدي باشد . اين اعمال نقوذ که در واقع مغاير با خصوصيات ذاتي اوست ، گاهي اوقات منجر به سر زدن کارهايي از او مي شود که موجب تعجب اطرافيانش مي گردد .

احتمالا اولين چيزي که در يک مرد متولد دي نظر شما را به خود جلب مي کند، زبان نيش دار اوست ، اما اندکي بعد مي بينيد که در اين مورد نيز دوگانگي خاصي در اوست . به اين ترتيب که متوجه مي شويد کلمات و جملات ناخوش آيند او از روي قصد و نيت خاصي نيست و اندکي پس از آنکه يک چنين جملاتي از دهانش خارج شد، سعي مي کند آن را رفع و رجوع کند .

اگر بتوانيد پا به خلوت درون يک مرد متولد دي بگذاريد، با کمال تعجب در نهاد او موجودي مي بينيد سرشار از شادي و نشاط ، و دستخوش رؤياهاي طلايي و آرزومند دستيابي به بي قيدي و آزادي هاي بي حد و حصر که همه اين تمايلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفي مانده و به ندرت عرض وجود مي کند . در هفته ها و حتي ماه هاي اول آشنايي خود با يک مرد متولد دي اين توهم به شما دست مي دهد که رسيدن به منصب عالي را بر هر چيز ديگري ترجيح مي دهد و اگر از وي پرسيده شود که بين شما ( عشق ) و يک مقام برجسته بايد يکي را انتخاب کند بدون کوچکترين ترديد مقام را انتخاب خواهد کرد ، اما اگر فقط قدري حوصله به خرج بدهيد ،‌ خواهيد ديد که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آميز بوده است و در سينه او چه قلب گرم و عاشق پيشه اي در حال تپيدن است . پس از پي بردن به حقيقت امر بهتر است به آنچه که دستگيرتان شده اکتفا کنيد .

به عبارت ديگر هرگز انتظار نداشته باشيد که گفتار و رفتار وي نشان دهنده اين انتخاب دروني باشد زيرا مرد متولد دي کمتر به عشق خود اعتراف مي کند . در حقيقت سياره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دي ماه ظاهر بشود و انديشه ها و تمايلات باطني او آشکار گردد .مرد متولد دي چنين وانمود مي کند که اصلا نيازي به تعريف و تمجيد ندارد و حتي به هنگام شنيدن تعريف و تمجيد هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضايت خاطر و شادماني عميق خويش مي گردد ، اما حقيقت اين است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وي بگوييد که چه مرد خوب، باهوش ، خوش قد و قامت، خواستني و جالبي است . مرد متولد دي جاه و مقام را به ثروت ترجيح مي دهد و قلبا مايل است مدير کل و وزير باشد تا يک بازرگان ثروتمند ولي گمنام . حتي ثروت براي او وسيله کسب قدرت و شهرت است .

در زندگي مرد متولد دي نکته جالبي وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن اين است که در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج که پا به سن مي گذارد ،‌ نرم مي شود تا جايي که در ميانسالي ، تبديل به يک آدم خوش مشرب و اجتماعي مي شود ، به اين ترتيب اگر شما همسر او هستيد ، با مشکل خاصي در زندگي خود مواجه هستيد و از يک نظر مدار زندگي شما بر خلاف زنان ديگر در حرکت معکوس مي چرخد ، به اين ترتيب که زنان ديگر بايد در اوايل زندگي دندان روي جگر بگذارند و سر به هوايي هاي شوهر خود را تحمل کنند . به اين اميد که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالي که شما درست برعکس در ابتداي زندگي خيالتان از بابت سر به هوايي و هوسبازي آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد ، خطر عاشق شدنش بيشتر است . او به طور حتم به شما پيشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاريس بگذرانيد، اما هيچ بعيد نيست که سي سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفري به تاج محل هندوستان بکنيد زيرا شنيده است که شب هاي مهتابي آن بسيار عاشقانه است .

يک چنين حالتي لااقل از يک نظر بسيار خوب است و آن پيش نيامدن احتمال طلاق و جدايي در ده سال اول زندگي است . در سال هاي اول زندگي هيچ زني به اندازه شما خيالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته اين احتمال وجود دارد که بعدها فيل او ياد هندوستان کند که در اين حالت نيز موضوع به دو دليل بزرگ هرگز جدي نخواهد بود: اول اينکه در سنين ميان سالي ديگر آن شور و هيجان جواني در وي وجود ندارد و دوم اينکه مرد متولد دي واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد ، لذا الفت و هم بستگي خانوادگي مانع از بوالهوسي هاي مخرب و آزار دهنده وي مي گردد.علاقه اين مرد به خانواده اي که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگي از بين نمي رود بلکه تقليل هم پيدا نمي کند و خيلي به نفع شماست که سعي کنيد نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندي از خود نشان بدهيد.

البته اين امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بي تفاوت ببينيد ، به شما توصيه مي کنم که گول اين حالت ظاهري را نخوريد و خداي نکرده زبان به بدگويي از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنيد و يا نسبت به آن ها بي توجهي و بي علاقگي از خود نشان ندهيد، کافي است فقط يک اتفاق ناگوار براي کنترل يکي از اعضاي خانواده وي روي بدهد تا ببينيد چطور کنترل ظاهري خود را از دست مي دهد و عشق پوشيده و باطني وي ناگهان آشکار مي شود . مرد متولد دي به طور مطلق دختري را براي همسري انتخاب مي کند که مادري نمونه و زني خانه دار باشد. او در عين حال از زن خود انتظار دارد که خيلي خوش لباس و شيک و هميشه مرتب باشد .

مطمئن باشيد که اگر فقط يک روز سر و وضع شما مرتب نباشد يا در نهايت صراحت آن را مستقيما به رخ شما مي کشد و يا با عکس العمل و به طور غير مستقيم در رفتار و گفتارش اثري آشکار از اعتراض خود بدهيد ، يک کتال شعر است ،‌ و هر قدر اين کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است .ابراز علاقه و عشق را بايد به وي ياد بدهيد ، در غير اين صورت براي تمام عمر از شنيدن جملات عاشقانه و کلمات زيبا از دهان او محروم خواهيد ماند.

او خيال مي کند همين قدر که شما را همسري خويش انتخاب کرده، همين قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل مي آيد، همين که شما در انجام کارهاي منزل و رسيدگي به امور بچه ها مختار گذاشته کافي است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و ديگر نيازي به اين نيست که اين مطلب را به زبان هم بياورد.به عنوان پدر، او واقعا يک رئيس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس مي کند و اين احساس تابع زمان و مکان نيست؛ به اين معني که چه در سر ميز غذا در منزل و چه بر سر سفره اي که در يک گردش خانوادگي روي علف هاي بيابان پهن مي شود ،‌ او در بالاي سفره مي نشيند و موقعيت برتر خود را حفظ مي کند .

پدر متولد دي از بچه هاي خود مي خواهد که کودکاني مطيع و باانضباط باشند ، درمقابل به خواسته هاي ايشان مثل خريد يک دوچرخه و يا بر پا کردن يک جشن تولد بزرگ جواب مثبت مي دهد حتي اگر انجام يک چنين کارهايي فشار زيادي به بودجه خانواده وارد بياورد . پدر متولد دي مراقب رفتار و کردار کودکان خود مي باشد و هيچ نکته اي را فراموش نمي کند . رفتار او با بچه هايش خشک و رسمي به نظر مي رسد و شما براي عوض کردن يک چنين رويه اي اولا بايد مرتبا به وي گوشزد کنيد که با بچه ها خيلي خشک و رسمي نباشد و از طرف ديگر به بچه ها ياد بدهيد که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهي نکنند ، چون او تشنه احترام و محبت است و اداي احترام در حق او موجب تقويت اعتماد به نفس در وجودش مي شود . مرد متولد دي هرگز از روي هوي و هوس ازدواج نمي کند و به همين دليل کمتر اتفاق مي افتد که کار او با همذسرش به جدايي بکشد .

بر طبق آمار موجود، مردان متولد دي خيلي کمتر از متولدين ماه هاي ديگر کارشان به دادگاه و طلاق مي افتد ، با وجود اين بايد توجه دقيق داشته باشيد که هرگز او را در اين بن بست قرار ندهيد. اگر روزي به اين نتيجه برسد که همسر مناسبي براي او نيستيد و يا خطايي از شما مشاهده کرد که به نظر وي به هيچ وجه قابل بخشش نبود ، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سريعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.به عبارت ديگر ، براي مرد متولد دي زناشويي در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است.در سال هاي اول زندگي از نظم و ترتيب چنين مردي واقعا تعجب خواهيد کرد، او هر هفته در يک روز و يک ساعت معين براي والدين خود کاغذ مي نويسد ، در يک روز و يک ساعت معين به فلان قوم خويش تلفن مي زند، سر ساعت چاي يا قهوه مي نوشد ، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ يا راست گنجه آويزان مي کند و کفش هايش را در روز معيني از هفته واکس مي زند و خلاصه نظم در هر کارش دقيقا جريان دارد.

از نظر امور جنسي ظاهرا سردتر از مردان ديگر به نظر مي رسد ، در حالي که اين سرد مزاجي ظاهري است ، به اين معني که او فقط از نظر زباني و ابراز علاقه سردتر او مردان ديگر است و درغير صورت مي توان گفت که از ديگران يک قدم هم جلوتر است . زناني که در عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پيشه نيازمند هستند ، از برخورد با مرد متولد دي احساس کمبود مي کنند زيرا شخصيت او با رفتار عاشق پيشانه سازگاري ندارد.او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بيشتر پا به سن مي گذارد ، سرزنده تر و شاداب تر مي شود و از اين نظر مسير زندگي شما در خلاف جهت اغلب زن هاي ديگر است.

او هرگز در نقش يک عاشق دل خسته ظاهر نمي شود ، اما شعله علاقه هرگز در دل وي خاموش نخواهد شد و اين شعر حافظ که مي گويد : « آتشي که نميرد هميشه در دل ماست » در باره وي کاملاصادق است .

حمايت مرد متولد دي از همسر و فرزندانش زياد و جدي است و اين مرد با گذشت زمان تغيير پيدا نمي کند . براي او شما هميشه همان دختر جواني هستيد که در روزهاي اول آشنايي با او بوده ايد و فرزندانش نيز هميشه کودکان او هستند حتي اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

منبع: lovefun.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ با صنعتی شدن جامعه و در نتیجه پیچیده‌تر شدن نظام اجتماعی، تأثیر فرد و جامعه نیز پیچیده می‌شود و انسان نیز هر روز مشکلات بیشتری فراروی خود خواهد دید.

افزایش جمعیت، مشکلات اقتصادی، تعارضات بین نظام‌های سنتی گذشته و نظام‌های جدید، احساس عدم امنیت و تنهایی، پوچی و بی‌معنایی زندگی، افزایش انتظارات از زندگی، پیچیدگی انتخاب‌ها در حوزه ازدواج، شغل، تحصیل، شهرنشینی و حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از عوامل مختلف نیازمند به اشخاصی است که در حوزه‌های مختلف بهداشت روانی فعالیت می‌کنند.

به مناسبت نهم اردیبهشت‌، روز روانشناس و مشاوره به سراغ یکی از استادان پیشکسوت و مدیر گروه رشته مشاوره در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد رفتیم.

محمود جاجرمی دارای مدرک دکتری مشاوره از دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت علمی تمام‌وقت گروه روانشناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است و مقطع کارشناسی خود را در رشته روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد و دوره کارشناسی ارشد را در رشته مشاوره تحصیلی در دانشگاه علامه طباطبایی گذرانده‌ در گفت‌وگویی با خبرنگار آنا از الزامات رشته روانشناسی و مشاوره گفته که در ادامه خواهیم خواند.

آنا: برای اینکه دانشجویان بتوانند بسیار توانمند در رشته روانشناسی ورود کنند چه پیشنهادی می‌دهید؟

جاجرمی: در هر علمی لازمه موفقیت تلاش و کوشش فراوان است. به دانشجویان این رشته توصیه می‌کنم که مطالعه زیادی داشته باشند؛ زیرا موضوع مورد مطالعه روانشناسی، انسان است و انسان نیز شئون زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی زیادی دارد، فهم رفتار و تلاش برای تغییر رفتار انسان در راستای مطلوب، کار بسیار دشواری بوده و تلاش در امر تحصیل در دانشگاه و شرکت در کارگاه‌های مختلف آموزشی در اشکال مختلف آن از دیگر ضرورت‌های تقویت بنیه علمی است.

همراه شدن علم و عمل نیز به پختگی طالبان علم در این رشته کمک شایانی می‌کند و در نهایت آنچه مهم بوده، توجه به سلامت شخصیت و روان خود روانشناسان است؛ زیرا هدف از مطالعه و تحصیل در این علم، کمک به خود و دیگران بوده؛ چنانچه فرد در حل مشکلات شخصی خود ناتوان باشد و نتواند تعارضات و مسائل شخصی خود را حل کند در حل مشکلات دیگران نیز موفق نخواهد بود.

آنا: اهمیت نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقای بهداشت روانی جامعه را توضیح دهید.

جاجرمی: اگرچه نهاد‌ها و مؤسسات مختلفی در حوزه‌های بهداشت روانی درگیر هستند و فعالیت می‌کنند، روانشناسان و مشاوران نیز به‌صورت تخصصی به مسائل بهداشت روانی در جامعه می‌پردازند. خانواده، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، وزارتخانه‌های مختلف ازجمله وزارت بهداشت، ارشاد، ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی در این باره فعالیت می‌کنند؛ اما نقش روانشناسان و مشاوران نیز نقش محوری بوده که هدف آن کمک به افراد جامعه در پیشگیری و درمان آسیب‌های روانی، اجتماعی و معنوی و تصمیم‌گیری در شئون مختلف زندگی است.

آنا:‌ نقش و جایگاه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در هویت بخشی به حرفه روانشناسی و مشاوره را چگونه تبیین می‌کنید؟

جاجرمی: با توجه به نیاز روزافزون جامعه به خدمات مشاوره، روانشناسی و وجود تعداد قابل توجهی از روانشناسانی که در جامعه به ارائه خدمات روان‌شناختی و مشاوره می‌پردازند، لازم بود که این فعالیت‌ها قانونمند شده و رویه مناسبی در فعالیت‌های متخصصان در حوزه بهداشت روانی در جامعه وجود داشته باشد.

با تصویب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، اکنون تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، انتخاب روش‌های کارآمد در اشاعه این اهداف، تعامل با مسئولان، استفاده از رسانه‌های خبری، اطلاع‌رسانی‌ها، نظارت بر فعالیت‌های تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره، برگزاری همایش‌ها و همکاری با نهاد‌های مختلف و ... می‌تواند برای روشن شدن جایگاه مشاوران و روانشناسان بسیار مفید، ضروری و کارآمد باشد که این مهم بر عهده نظام روانشناسی و مشاوره است.

آنا:‌ در رشته مشاوره و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد چه تعداد دانشجو و هیئت علمی دارید؟

جاجرمی:  یک هزار و ۳۱۸ دانشجو در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مشغول به تحصیل بوده که از این تعداد ۱۲۸ نفر در مقطع دکتری، ۳۶۶دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۹۲۴دانشجو در رشته کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

اکنون پنج عضو هیئت علمی تمام‌وقت و ۳۰ نفر از استادان هیئت علمی وابسته در این رشته‌ها با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد همکاری می‌کنند.

آنا:‌ این رشته‌ها از چه سالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دایر شده‌اند؟

جاجرمی: رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی از سال ۱۳۸۵، رشته‌های روانشناسی عمومی و روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد از سال ۱۳۸۹ و رشته‌های روانشناسی، روانشناسی تربیتی و مشاوره در مقطع دکتری از سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شده‌اند.

آنا:‌ استقبال دانشجویان از این دو رشته چگونه است؟ بیشتر دانشجویان دختر استقبال می‌کنند یا دانشجویان پسر؟

جاجرمی:از ابتدای تأسیس رشته روانشناسی در مقاطع و گرایش‌های مختلف، متقاضیان این رشته بیش از حد انتظار بوده و در سال‌های متمادی این نگرش مثبت نسبت به رشته‌های مذکور وجود داشته و اشتیاق به تحصیل در این رشته‌ها در حال فزونی است. از ابتدای تأسیس رشته روانشناسی تاکنون دختران در همه مقاطع تحصیلی، بیشترین متقاضیان این رشته بوده‌اند.

آنا:‌ چند نفر از استادان بنام ایران را که برای پایه‌گذاری این رشته‌ها تلاش بسیاری کردند را نام ببرید.

جاجرمی: نظام روانشناسی و مشاوره در سال ۱۳۸۲ بنیان‌گذاری شد که یک سازمان غیردولتی است؛ البته افراد زیادی در تأسیس گسترش و تقویت این رشته‌ها فعالیت بسیاری کردند که ازجمله این استادان می‌توان استادان بنامی مانند شاملو، کاردان، منصور، شفیع‌آبادی، دادستان، هومن، دلاور، گنجی، پاشا شریفی، تبریزی، نوابی نژاد، افروز، حاتمی، الهیاری، فتحی آشتیانی و... را ذکر کرد.

گفت‌وگو از لادن لنگری 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره