Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید کهرام شامگاه سه شنبه در جشن پیروزی رئیس جمهوری منتخب در اهواز، با تبریک خلفق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران، گفت:دکتر روحانی در استان خوزستان رای بسیار خوبی داشت و نسبت به دوره قبل 2 برابر رای از مردم کسب کرد.
وی با اشاره به حضور روحانی در خوزستان در زمان انتخابات گفت:مردم مطالباتی از دولت داشتند که آقای روحانی همان موقع در سخنزانی خود قولهایی به انها داد و بخشی از آنها را نیز را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد انتخاباتی روحانی ادامه داد:تمامی شهرهای کشور ایران مذهبی اند و همه باید تابع قانون جمهوری اسلامی ایران باشند، لذا نمی شود قانون را در شهری اجرا کرد و در شهر دیگر آن را معلق گذاشت.
***انتخابات 96 حماسه ای در برابر تحجر
حجت الاسلام فیاضی رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در خوزستان نیز در ادامه این مراسم با تشکر از مردم برای حضور حماسی در انتخابات اخیر، گفت:مردم هر گاه به صحنه آمدند حماسه افریدند، این مردم کسانی هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و روزی جنگ را اداره کردند و هر لحظه که لازم بود در صحنه حاضر شدند و شکوه را رقم زدند.
فیاضی بر حضور جوانان در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: نشاط امروز مردم ناحیه همت همه کسانی است که در انتخابات شرکت کردند.
وی توضیح داد: اسلام دین شادی است و شادی هم می خواهد بدانید خدا امتی را که مورد غضب بدهد را از خنده و شادی دور می کند.
فیاضی اضافه کرد: در انتخابات عده ای تظاهر کردند و دست به دامن هر چیزی شدند تا ادای شادی را در بیاورند.
وی در پایان تاکید کرد:این انتخابات نشان داد هیچ فرد یا جریانی نمی تواند برداشت خود را به مردم تحمیل کند و این مردم بودند که تفکر اصلاح طلبی را برگزیدند.
این جشن به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات96 از سوی ستاد انتخاباتی او در پارک ساحلی اهواز با حضور جمعی از سیاسیون و مردم استان خوزستان برگزار شد.
7124/6125 خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار:سیدبهادر حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی