Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:05:35 GMT

گروه های تئاتر میهمان مساجد استان فارس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۵۲۰۱

گروه های تئاتر میهمان مساجد استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اصغر گروسی مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس گفت: در ماه رمضان 2 گروه تئاتری 4 نمایش با موضوع فضیلت ماه رمضان، امر به معروف، حجاب و انفاق در مساجد استان اجرا می‌کنند.


وی ادامه داد: یک گروه از شهرستان خرم بید و یک گروه متشکل از هنرمندان تئاتر مسجد حوزه هنری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغر گروسی تصریح کرد: نمایش‌های انتخاب شده از آثار مکتوب و تولیدی حوزه هنری استان فارس است.

وی گفت: این نمایش‌ها در 15 روز از ماه رمضان اجرا می‌شود.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس اضافه کرد: مساجد انتخابی از سراسر استان فارس است و تلاش شده در این ماه مردم بیشتر با تئاتر مسجد آشنا شوند.

گروسی بیان کرد: در هفته نخست ماه رمضان اجرای نمایش‌ها در مساجد تعیین شده آغاز می‌شود اما هنوز اسامی مساجد به طور قطعی مشخص نشده است. وی افزود: در تئاتر مساجد از بازیگر، نمایش‌نامه و سالن حرفه‌ای استفاده نمی‌شود و دانش‌آموزان و نوجوانان بازیگران این نوع نمایش هستند به همین دلیل آموزش رکن اساسی این نوع تئاتر است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان