Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس تجمع کردند. به گزارش جهان نيوز، صبح امروز (سه شنبه ۹ خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه‌ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی(ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته یکی از مربیان تجمع کننده، دو سال از برگزیده شدن آن‌ها در آزمون استخدامی می‌گذرد، اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده و متاسفانه بعد از گذشت ۱۶ ماه از اعلام نتایج از ۳۵۶۹ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای ۲۳۰۰ نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از ۱۲۰۰ نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

به گزارش تسنیم، تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته دادگاه عالی ایالتی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌ای را درباره وضع افراد بی خانمان شروع کرد. همزمان با برگزاری جلسه دادرسی، صد‌ها نفر از فعالان آمریکایی در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کردند. تجمع کنندگان با برپایی راهپیمایی و تجمع، حمایت خود را از افراد بی خانمان نشان دادند. آنها توجه ویژه دولتمردان را به وضع افراد بی خانمان خواستار بودند.
یک شهروند آمریکایی گفت: بی خانمان بودن، جرم نیست. افراد بی خانمان به خانه و حمایت نیاز دارند. جریمه کردن آنها و مجازات آنها، سبب نمی‌شود آنها سرپناه داشته باشند بلکه باعث می‌شود مشکل بدتر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راهپیمایی کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جنگ با افراد فقیر را متوقف کنید». «با فقر مقابله کنید و نه با فقرا»

شهروند آمریکایی دیگری در این باره گفت: به نظرم، رای صادرشده در دادگاه قبلی درباره افراد بی خانمان، یک حکم غیرعادی و بیرحمانه است. با این رویه، افراد محکوم شده کارت شناسایی و حمایت‌های دارویی و ارتباط با اعضای شبکه‌های محلی را از دست می‌دهند که می‌توانند به آنها کمک کنند. چرا باید این کار را کرد؟ چرا باید فرد را جایی فرستاد که هیچ تعلقی به آنجا ندارد؟ باید آنها را در جایی قرار دارد که حس خوبی داشته باشند و از این راه، بتوان به حل مشکل کمک کرد.

 

دیگر خبرها

  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت