Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پرداختن به مباحث اعتیاد به صورت روزمره گی امکان ندارد بلکه باید 6 کمیته مقابله با مواد مخدر جداگانه راهکار ارائه دهند تا بتوان بخشی از مشکلات را با استفاده از ظرفیت های استانی و بخش دیگر را در سطح کلان مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی بر بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی برای رهایی افراد از دام اعتیاد تاکید کرد و افزود: همه نهادها باید با برنامه های مختلف از جمله ایجاد سازمان های مردم نهاد در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

وی یکی از کارهای بزرگ دولت یازدهم را شفاف سازی آسیب های اجتماعی ذکر کرد و گفت: با توجه به بلوغ حاکم بر جامعه و میل به مشارکت باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل در رفع مشکلات اجتماعی بهره گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور مسئولان برای اعمال موضع فعال طرح و راهکارهای خود را به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه دهند.

وی افزود: از آنجایی که قاچاق مواد مخدر یکی از سودآورترین نوع قاچاق در دنیا محسوب می شود سوداگران مرگ از راهها و شگردهای مختلف برای انتقال این ماده خانمانسوز استفاده می کنند به همین سبب باید ضمن ارائه راهکار مقابله با ترفندهای قاچاقچیان، مشکلات و کمبودها در مرزها نیز مورد بررسی قرار گیرد تا با رفع آنها زمینه جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان فراهم شود.

هاشمی بیان کرد: برای داشتن جهش در مقابله با مواد مخدر باید تدابیر جدید اتخاذ شود که در این زمینه نیازمند طرح های مسئولان دست اندرکار این حوزه هستیم.

وی افزود: در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در مقابله با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!