Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، سردار مهدی مهدوی‎نژاد در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد:خداوند بر ما منت نهاد و این انقلاب را به ما هدیه کرد و امام را به عنوان رهبر و هدایتگر بشر به ما عطا فرمود تا در این برهه از زمان و در این مسیر گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت امام رضوان‌الله علیه حجتی بود از جانب خدا که در تاریکی درخشید و راه را بر همگان آشکار ساخت و چیزی که ما بعد از ائمه اطهار در آیات و روایات شنیده بودیم تفسیر شد و با گذشت غریب به 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها و تحلیل‎هایی که متوجه این انقلاب بود آنها را تبدیل به فرصت کرد و توانست بستری قرار دهد برای این پیروزی و امروز شاهدیم کههمواره این انقلاب هر چه پرشتاب‎تر به سمت جلو در حرکت است.

جانشین بازرسی و تعالی سپاهپاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام (ره ) که فرمودند؛ دستی الهی این انقلاب را کمک می‎کند تا به حرکت خود ادامه دهد و از این راه باز نایستد، افزود: خداوند قدرت خود را توسط شخصی به نام خمینی (ره) نشان داد و شرق و غرب را به لرزه درآورد و همه مستضعفان را امیدوار کرد و طومار همه راه‌های دروغین را به لرزه در آورد و این خواست خدا بود که حجت خود را به همگان نشان دهد.

* سپاه رکن رکین انقلاب است

مهدوی‎نژاد بیان داشت: امروز سپاه به عنوان رکن رکین انقلاب و یکی از ارکان انقلاب توانسته است در این مسیر گام‎های بلند و اثرگذار بردارد و علت هجمه‎های انبوه دشمنان علیه سپاه به خاطر زنده بودن و قدرت پیش برندگی این سازمان انقلابی است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این مجموعه شکرگزار باشیم و تابع رهبری این تلالو خورشید ولایت باشیم.

به گفته وی امروز وظیفه تک‌تک ماست تا از این مجموعه پاسداری کنیم تا سپاه بتواند رسالت و موقعیتی را که امام و شهدا برای ما گذاردند حفظ کند.

جانشین بازرسی و تعالی سپاهپاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که تا دیروز در مسیر انقلاب بودند ولی راه خود را عوض کردند و در خط دشمنان قرار گرفتند، گفت: امروز ما در کادرسازی و در بسیاری از عرصه‎های مختلف آن جور که در تراز این انقلاب بود نتوانستیم کار کنیم و با این شرایط حساسی که امروز انقلاب ما در یمن، عراق، سوریه و در همه دنیا گسترده شده است وظیفه ما بیش از بیش سنگین‎تر گشتهو باید با همه توان در رسیدن این کشتی پرتلاطم انقلاب موثر باشیم.

مهدوی‎نژاد ضمن قدردانی از زحمات حسین کریمی‎اول در زمان تصدی مسؤولیت جانشینی سپاه نینوا و با اشاره به سخن شهید میثمی که فرمودند زمان پایان ماموریت ما زمانی است که پیمانی را که با خدای خود بسته‎ایم به مرحله صدق برسانیم، افزود: کار انقلابی کردن بازنشستگی ندارد و لذا مسئولیت ما در زمان بازنشستگی بیشتر می‎شود و این راه همچنان ادامه دارد.

وی به مسؤولیتی که امروز به دوش مسؤولان کشوری است و بابت این مسؤولیت قسم یاد کردند که پایبند این انقلاب و ارزشهای آن باشند اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان ما امروز به جای آن که خادم مردم و این نظام باشند کفران نعمت کرده و در مقابل ولایت با حالت نفاق می‌ایستند لذا بدانند که این انقلاب آنان را همانند سیلی از میان برخواهد داشت چرا که انقلاب زنده و پویاست و مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

در پایان این مراسم «عبدالله عین‎علی» به عنوان جانشین سپاه نینوا گلستان معرفی و از خدمات «حسین کریمی‎اول» جانشین سابق سپاه استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه جان، آبرو و زندگی می‌دهد تا کشور در عزت بماند و جانانه از حریم ولایت و اسلام دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: دشمن باید بداند کسانی که بخواهند به کشور آسیب وارد کنند با واکنش نیروهای مسلح که آماده جانفشانی هستند، مواجه خواهند شد چون آنها در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می‌کنند.

 وی به نقش تاثیرگذار سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سپاه زائیده انقلاب، قرآن و اسلام بوده و برای حراست از کیان کشور یک مکتب الهی است.

او با بیان اینکه حفاظت از مکتب اسلام بر عهده سپاه پاسداران است، اضافه کرد: ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی جزو وظایف سپاه است؛ بصیرت انقلابی به معنای شناخت دشمن است و به این موضوع باید توجه داشت.

 بیگدلی با اشاره به هفته عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران گفت: سپاه یک مجموعه نظامی، عقیدتی و مذهبی است که در عین حال از عقیده، اعتقاد و تفکر الهی، نمی‌تواند جدا باشد.

وی با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران، گفت: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وظایف است چرا که سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و ماموریت خود برسد.

بیگدلی به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه، ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه در قالب فردی چه اجتماعی، پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های اجرا شده توسط مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان در سال گذشته  اشاره کرد گفت: برگزاری ۲۰ هزار جلسه بصیرتی، برگزاری ۲۳۲۰ جلسه بصیرتی به صورت غیرحضوری و مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف با حضور و شرکت یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر در این جلسات، بسیج استادیاران، اسوه‌ها و حلقه‌های صالحین در استان با حضور ۸۰ هزار نفر در مجموع نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد