Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: این قیام برگرفته از مکتب عاشورا بود و عمق دشمنی آمریکا و عوامل استکبار با مردم مسلمان ایران را به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: بدر این یام باید اصول و مکتب امام خمینی(ره) و روحیه انقلابی آن حضرت را در بین جوانان و جامعه افزایش دهیم و در راستای بصیرت افزایی جوانان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت امام خامنه ای در نوع خود بی نظیر است، اضافه کرد: حضرت امام خامنه ای همانند خورشیدی درخشان توانستند جانشین مناسبی بجای بنیانگذار کبیر انقلاب باشند و دشمنان در مقابل بصیرت و اقتدار و شجاعت رهبر معظم انقلاب دچار ترس شده اند و به این موضوع اعتراف کرده اند.
امام جمعه ماکو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: باید بحث راهیان نور را جدی بگیریم و جوانان را با یادگاران دفاع مقدس آشنا کینم زیرا اینها یک ثروت ملی است که باید نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.
حجت الاسلام رنجبری بیان کرد: بحث بعدی که باید بسیار مورد دقت قرار بگیرد، ترویج و شکوفایی دستاوردهای قرآنی در جامعه است زیرا عقب ماندگی قرآنی، شایسته ملت مسلمان و ولایتی نیست.
وی در ادامه با اشاره به مسئله حفاظت محیط زیست بیان کرد: حفظ محیط زیست یک مسئله همگانی و ملی است که باید مورد توجه قرا بگیرد و ا ز بی مهری نسبت به این مسئله ملی جلوگیری شود.
وی افزود: محیط زیست یک امانت در دست ماست که باید به آیندگان تحویل دهیم و باید حفاظت از محیط زیست را به یک مسئله همگانی و مهم تبدیل کنیم تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری سال 1351 در شهر سلماس در یک خانواده مذهبی متولد و در سال 68 وارد حوزه علمیه قم شده است؛ وی در مدرسه رضویه، دوره مقدمات را با رتبه ممتاز به پایان رساند و از سال 76 وارد دروس خارج حضرات آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، جوادی آملی، سبحانی، بهجت (ره)، عابدی و فاضل گلپایگانی شد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری از سال 88 نیز امام جمعه و مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان ماکو است.
8135 / 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۲۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد