Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر اصفهان در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی این شورا بر احیای زاینده رود و تحقق وعده‌های رئیس جمهور تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رئیس شورای شهر اصفهان، ظهر امروز در نطق پیش از دستور این جلسه از شورا با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت می‌گویم، امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی بود که در رهبران جهان به جز انبیا در طول تاریخ به دشواری می‌توان مشابه ایشان یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به 14 خرداد سالروز انتخاب امام خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب گفت: هـوشمندى ملت ایران و انتخاب سریع و شایسته خـبرگان و حمایـت فـرزنـدان و پیـروان امـام همه امیدهاى ضـد انقلاب را بـر بـاد دادنـد و نه تنها رحلت امـام پایان راه او نبـود بلکه در واقع عصر امام خمینـى(ره) در پهـنه‌اى وسیع‌‌تر از گـذشـته آغاز شده بـود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طبق گفته مسئولان روز 15 خرداد آب زاینده رود دوباره بسته می‌شود که امیدواریم با قولی که ریاست جمهوری در وعده‌های انتخاباتی خود دادند، زاینده رود دوباره برای نشاط مردم و جلوگیری از عوارض ناشی از خشکسالی و ریزگردها احیا شود و همان گونه که در دولت‌های گذشته شاهد بی‌توجهی و خشکی زاینده رود بودیم این مشکل برطرف و خواسته مردم اصفهان محقق شود.

رئیس شورای شهر اصفهان به 20 خرداد روز جهانی محیط زیست اشاره و بیان کرد: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال1972 با تصویب ماده‌ای، 5 ژوئن را روز جهانی محیط زیست اعلام کرد، رشد روزافزون آلودگی و تخریب محیط زیست و بروز بحران‌های پی در پی زیست محیطی سبب شد دولت‌ها به طور جدی به تکاپو افتاده تا چاره‌ای بیندیشند.

وی ادامه داد: عزم جهانی برای حفاظت محیط زیست با تشکیل نخستین کنفرانس جهانی سازمان ملل متحد درباره انسان و محیط زیست که به کنوانسیون استکهلم معروف است، در سال 1972 در سوئد جنبه عینی پیدا کرد به طوری که حق برخورداری انسان از محیط زیست سالم همطراز با حقوق بشر شناخته شد در این میان ایران نیز به تعدادی از کنوانسیون‌ها و پروتکل‌ها پیوست و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مرجع ملی، اجرای اکثر آنها را برعهده دارد.

امینی گفت: در دنیای خشن امروز که نشانه استیلای تکنیک بر روح انسان است، صنایع دستی یعنی دمیدن روح لطافت به این زندگی خشن و انسان تا هست لطافت را می‌خواهد و صنایع دستی این نیاز مبرم انسان را برآورده می‌کند که این روز برای همه دست اندرکاران و برنامه ریزان کشورهای مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه اصفهان مهد صنعت است، تصریح کرد: از 600 صنعت دستی حدود 400 صنعت در ایران و بیش از نیمی از این تعداد در اصفهان وجود دارد.

مشکلات اصفهان را باید با همکاری دستگاه‌ها برطرف کرد

عضو و منشی شورای شهر اصفهان در نطق میان دستور این جلسه از شورا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) اظهار داشت: از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنسم که به همه ما توفیق پیگیری آرمان‌های ارزشمند امام و شهدا را عنایت کند.

علیرضا نصر اصفهانی افزود: بدیهی است اصفهان امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است و همه ما باید با هم راستایی و هم افزایی بکوشیم که این شهر افتخار آفرین در تمامی عرصه‌ها را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ادامه داد: باید شرایطی را فراهم آوریم که بتوانیم با همکاری یکدیگر بر مشکلاتی همچون فصلی شدن زاینده رود، آلودگی هوا و ترافیک، مهاجرت و حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی، کمبود نشاط و شادابی، مطلوب نبودن جذب توریست و رکود ساخت و ساز فائق بیاییم.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: امروز رقابت‌ها به پایان رسیده و روز رفاقت‌ها و همدلی‌ها است، باید از تمامی پتانسیل‌های موجود در جهت استفاده از ماموریت‌هایی که بر عهده گرفته‌ایم، استفاده کنیم.

وی بیان کرد: نیروهای شهرداری و سازمان‌های وابسته با آرامش کار خود را انجام دهند و اجازه ندهند خدمتگزاری به مردم دچار وقفه شود، از ایجاد شایعه و توجه به شایعات پرهیز کنند و همگان بدانند که منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای شهر شهر و شهرداری حساسیت موجود و فعل و انفعالات را می‌شناسد و رصد می‌کنند همچنین باید زمینه سوء استفاده سودجویان و فرصت طلبان احتمالی کور گردد و در فضای آرام و بدون عجله به فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اجرا ادامه دهند.

نصر اصفهانی با اشاره به حضور مردم در انتخابات شوراها تصریح کرد: نقش شوراها و تاثیرات آن‌ها بیش از گذشته روشن شده و پس از 13 سال به بلوغ لازم رسیده است و بر مسئولان مربوطه و نمایندگان مجلس لازم است که بیش از گذشته به شوراها توجه نمایند و شرایط خدمت رسانی بیشتر به مردم را با تفویض اختیارات بیشتر و تحقق مدیریت واحد شهری فراهم نمایند و شوراها این اختیارات را با صلابت و جدیت دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی در برنامه‌های خود تجدید نظر کند و شرایط و تسهیلات بیشتری را برای شهروندان به وجود آورد، به گونه‌ای که هم هزینه‌ها کاهش یابد و هم فرآیندهای مرتبط سرعت بهتری پیدا کنند.

منشی شورای شهر اصفهان ادامه داد: مردم از تعدد مهندسان و مبالغ دریافتی و کاربری گله مندند که با عنایت به مدیریت جدید سازمان و مجموعه امیدواریم اصلاحات لازم صورت بگیرد و تسهیلات لازم انجام پذیرد.

وی از مسئولان شهری درخواست کرد، تا زمان از دست نرفته مسئولان در مدیریت شهری شرکت‌های اینترنتی نظیر اسنپ و tap30 و کالسکه که در اصفهان مستقر است و خدمات‌رسانی می‌کنند را بررسی کرده چون این امر سبب رکود بیشتر در کار تاکسیرانان و شرکت‌های حمل و نقل شده است.

نصر اصفهانی گفت: مشکلات تاکسیرانان قبل از این اقدام هم قابل تامل بود چه برسد به امروز که این شرکت‌های اینترنتی تاکسی‌داران را به حاشیه می‌برد.

وی با اشاره به اتوبوس‌های واگذار شده به بخش خصوصی، ادامه داد: این موضوع مشکلاتی را برای رانندگان قدیمی این شرکت که مبادرت به خرید اتوبوس به صورت قسطی نمودند بیدار کرده است که لازم است تا دیر نشده بررسی و اقدامات لازم را برای رضایت رانندگان فراهم آورد.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: ائمه جمعه و جماعات تلاش کنند فضای معنوی نمازهای جمعه و جماعت را خیلی آغشته به مباحث سیاسی که بعضا مستند و مدرکی هم برای آن ارائه نشده، نکنند و زمینه آزردگی و تکدر خاطر افرادی را که با سلایق گوناگون در این فضاها حضور پیدا می‌کنند فراهم نکنند و دربیان مطالب، منافع ملی، حرمت‌ها و اعتقادات دینی مردم را بیش از گذشته پاس بدارند.

طبق وعده رئیس جمهور زاینده‌رود نباید خشک شود

ابوالفضل قربانی، عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان در نطق میان دستور این جلسه از شورا اظهار داشت: شوراهای اسلامی دوره چهارم روزهای پایانی خود را سپری می‌کنند، این نهاد که در حال حاضر به 19 سالگی خود رسیده است از بدو آغاز به کار تاکنون منشا خدمات و اقدامات موثری بوده و امیدواریم از این پس این گونه باشد.

وی افزود: حجم اقدامات فرهنگی، عمرانی و اجتماعی شوراها بر کسی پوشیده نیست و اگر پیگیری شوراها نبود در امورات شهرها، قطعا این پیشرفتی که در شهرها در ابعاد مختلف شاهد آن هستیم، نبود. هرچند که دولت‌ها همگی تاکنون تصمیم بر محدود ساختن شوراها و کم بودن اختیارات آن‌ها را داشتند اما به لطف الهی میزان اقدامات این نهاد مقدس که برگرفته از دستورات قرآنی و دینی است آنقدر زیاد است که نمی‌توان آن را کتمان کرد.

عضو شورای شهر اصفهان از هیئت رئیسه شورا در خواست کرد که به سرعت جلساتی برای ارزیابی اقدامات و تصمیمات 4 ساله شورا چهارم برگزار کرده تا اگر اقدامی احتیاج به اصلاح دارد طبق قانون در این فرصت باقی مانده انجام شود.

وی ادامه داد: آنچه که این روزها و خصوصا منتخبان دوره پنجم باید به آن توجه کنند این است که دیگر نباید شورا را یک نهاد تازه تاسیس دانست و نباید کارها با خطا و یا اقدامات غیر کارشناسانه پیش برود، در حال حاضر توقعات مردم و مسئولان از شوراها افزایش یافته و چشم‌های تیز بین زیادی اقدامات شوراها را زیر نظر دارند، باید توجه کرد که هرگونه اقدام احساسی خسارت‌های جبران ناپذیری برای شهر و مردم به دنبال خواهد داشت.

قربانی با بیان اینکه لازمه هر تصمیمی در شورا، داشتن اطلاعات کامل، دقیق و صحیح است تا بتواند منشا اثر و حرکت شود، بیان کرد: به نظر می‌رسد یکی از کارهایی که تاکنون مغفول مانده و می‌تواند در دوره آینده به خوبی پیگیری شود ارتقا جایگاه شوراها در تصمیمات مدیران دولتی و تلاش برای برطرف کردن اشکالات و ضعف‌های قانونی موجود که بعضا موجب کند شدن حرکت شوراها و همچنین بی اثر کردن مصوبات شوراها است، باشد.

وی در ادامه افزود: در این خصوص لازم است ساختار و وظایف و تشکیلات شورای عالی استان‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و این بخش از سلسله مراتب شوراها به صورت فعال‌تر عمل کنند، همچنین تکلیف تاثیرات تصمیمات بی پشتوانه دولتی در مصوبات شوراها باید مورد بررسی قرار گرفته و تا جایی که امکان دارد شوراها فارغ از تصمیمات نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بازبینی قوانینی که متعلق به ده‌ها سال قبل بوده و در حال حاضر هیچ ربطی با شرایط موجود نداشته و ندارد و بعضا موجب نارضایتی و تبعیض در جامعه را فراهم آورده است، همچنین تعامل سازنده با نمایندگان مجلس در راستای پیگیری مطالبات و نیز بهبود تصمیم گیری‌ها در مجلس پیرامون موضوع شوراها است.

وی گفت: تعیین تکلیف نهایی توسط مسئولان استانی در ارتباط با اینکه بالاخره اصفهان را باید به عنوان یک شهر صنعتی اداره نمود و یا یک شهر تاریخی و فرهنگی؟ همچنین در راستای افزایش ممنوعیت شعاع 50 کیلومتری احداث کارخانه‌های صنعتی در اطراف شهر اصفهان تا حداقل 100 کیلومتر با محاسبه از آخرین نقطه محدوده شهر اصفهان، تلاش برای جلوگیری از مهاجرت مردم اصفهان به دیگر شهرها و اقدام در راستای مهاجرت معکوس صورت گیرد.

قربانی بیان کرد: هرکدام از اعضای شورا می‌توانند با توجه به سابقه و تخصص خود مشاوران خوبی برای اعضای جدید شورای شهر اصفهان باشند و منتخبان خودشان را از این سرمایه ارزشمند که با پول مردم و بیت المال به دست آمده محروم نسازند.

وی با اشاره به وعده‌های رئیس جمهور به مردم اصفهان گفت: رئیس جمهور در سفری که چند سال گذشته و سفری که در زمان تبلیغات انتخاباتی خود به اصفهان داشتند به مردم اصفهان قول دادند که رودخانه زاینده رود جاری خواهد ماند اما طبق اخبار به دست آمده 15 خرداد دوباره این رودخانه خشک خواهد شد و اینکه چه زمان مجددا آب در این رودخانه جاری شد مشخص نیست؟ ما خواهش و درخواست داریم که به این قولی که به مردم اصفهان داده شد عمل کنند و این گونه نشود که حال با رای به دست آمده همه چیز به جای نخست خود و به فراموشی سپرده شود.

این عضو شورای شهر گفت: اصفهان به زاینده رود خود و به این رودخانه حیات آور وابسته است، اگر که این رودخانه قطع شود اصفهان دیگر معنای اصلی خود را از دست می‌دهد امیدواریم رئیس جمهور همان گونه که وعده دادند و گفتند اینک دیگر نوبت زاینده رود است همان گونه که به دریاچه ارومیه پرداخته شد واقعا اینک نوبت زاینده رود باشد.

بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد مستلزم پیگیری شورای اسلامی آینده است

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور این جلسه از شورا اظهار داشت: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد یکی از پروژه‌های زیربنایی شهرداری است که به نتیجه رسیدن آن مستلزم پیگیری شورای اسلامی آینده است.

غلامحسین صادقیان با بیان اینکه چهارمین دوره شورای شهر رو به پایان است، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر در دوره‌های مختلف چگونگی استفاده از منابع محدود شهرداری‌ها در راستای تحقق اهداف بوده و خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر یک بررسی کلی صورت بگیرد متوجه خواهیم شد که یکی از دلایل اصلی که نمی‌توانیم منافع را در راستای اهداف درست مدیریت کنیم این است که بر اساس فرآیندها در روش‌های فعلی امکان ایجاد ارتباط منطقی بین حوزه‌های برنامه‌ریزی، بودجه و مالی وجود ندارد تا بتوان هم برای تحقق اهداف تخصیص منابع صورت بگیرد و هم بتوان هزینه‌های انجام شده را ردیابی کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان تاکید کرد: براساس جهت گیری‌های دولت در برنامه‌های پنج ساله به خصوص در حال حاضر رویکرد بودجه ریزی مبنی بر عملکردی می‌تواند به عنوان روش و رویکردی نوین تلقی شود که با تمرکز بر حوزه‌های برنامه ریزی و مالی و به دنبال تخصیص بهینه منابع در راستای تحقق اهداف و نتایج پیش بینی نشده است.

وی تصریح کرد: در این روش اولاً با تغییر رویکرد از تخصیص منابع به خروجی‌ها و پیامدها به جای تخصیص منابع به فعالیت‌ها و ثانیاً ارزیابی هزینه‌ها و شاخص‌ها به دنبال افزایش شفافیت و بهره‌وری است.

صادقیان ادامه داد: این موضوع در همه شهرداری‌های کلانشهرها در سطوح مختلفی در حال اجرا است و در برخی از شهرها سابقه‌ای بیش از 8 سال دارد.

وی گفت: در شهرداری اصفهان بودجه ریزی مبنی بر عملکرد از سال 1389 همزمان با تصویب برنامه اصفهان 1395 به صورت رسمی وارد گفتمان مدیریت شهرداری شد اما در بررسی‌های صورت گرفته تاکنون اتفاق ملموسی در عمل صورت نگرفته و به همین دلیل در سال 94 شورای اسلامی شهر تأکید ویژه‌ای بر این موضوع داشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس تحلیل‌های انجام شده استقرار این نظام نیاز به زیرساخت‌های مختلفی در حوزه‌های آمار و اطلاعات، برنامه ریزی، مدیریت پروژه، ارزیابی عملکرد حسابداری و مالی دارد اما آنچه مسلم است اجرای پروژه مستلزم ایجاد رویکرد در مدیریت ارشد مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه یعنی اجرای آن مستلزم درخواست مدیر ارشد است، ادامه داد: خوشبختانه در سال 95 با تاکیدات شورا اتفاقات خوبی با وجود همت مدیریت ارشد شهرداری در این خصوص اتفاق افتاده است و نگران هستم که با توجه به تغییراتی که به تبع انتخابات شورای اسلامی شهر اتفاق می افتد اجرای این پروژه دستخوش ناملایماتی شود.

صادقیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و تأکیدات شورای اسلامی شهر در سال‌های اخیر و الزامات برنامه اصفهان 1400 درخواست دارم کمیسیون اقتصادی موضوع را بررسی کند و پیگیر اجرای آن باشد و از همکاران محترم هم که در شورای آینده حضور دارند درخواست می‌کنم اجرای این پروژه را در دوره آینده پیگیری کنند.

بهره‌بردار‌ی از سیستم مکانیزه شهرسازی و محاسبات مالی الکترونیکی همراه با برون سپاری

نورالله صلواتی عضو کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان در تذکرات خود در این جلسه از شورا گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده بهره برداری از سیستم مکانیزه شهرسازی و محاسبات مالی الکترونیکی همراه با برون سپاری صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دو ماه است که شاهد بهره گیری از سیستم و سامانه جدید الکترونیکی ایجاد شده در اجرای ماده 100 هم هستیم و با روش مکانیزه و سیستم الکترونیکی رای‌ها صادر می‌شود از همه دست اندرکاران و مدیران ذی ربط تشکر می‌کنم که این کار خوشبختانه در 15 منطقه شهرداری هم تسری یافته است و سیستم یکپارچه سازی عملاً انجام گرفته است.

عضو کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شاهد هستیم که کلیه محاسبات عوارض نوسازی و کسب و دیگر موارد بهره گیری می‌شود، ادامه داد: به هر حال جای خوشحالی است که این عملیات با سرعت و کیفیت قابل قبول اولیه انجام گرفت و بنا به تاکید مدیریت شهری از این به بعد درآمدهای مناطق پاک پاک است.

وی اظهار داشت: همچنین در صدور رای‌های ماده 100 نیز سیستم کلیه محاسبات جرائم تخلفات را محاسبه و به طور شفاف اعلام می‌کند و مدیران مناطق هم آرامش کافی خواهد یافت و هم از چندگانگی نجات می‌یابند.

صلواتی با اشاره به مزایای سیستم و سامانه جدید الکترونیکی بیان کرد: حذف مراجعات حضوری ارباب رجوع، پاسخ گویی دقیق، سریع و شفاف در تمام شبانه روز، پاسخ گویی قانون محور، ضابطه محور، امن و قابل اطمینان و کاهش تصدی گری در واحدهای شهرسازی و درآمد مناطق از مزایای این سامانه است از این رو شهروندان و تمام اربابان رجوع می‌توانند با مراجعه به سایت به راحتی و بدون مراجعه جهت شخص مطالبه نقشه‌های طرح بازنگری طرح تفصیلی اصفهان را ملاحظه کنند.

حل مشکلات مردم در دفاتر پیشخوان دولت

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این دوره در بعضی از موارد، شورا وارد و نقطه نظراتی ارائه شد و نهایتاً شهرداری مکلف به ارائه لایحه و یا آسیب شناسی مربوطه و ارائه راهکارهای لازم شده است.

عبدالرسول جان نثاری افزود: یکی از این موارد موضوع دفاتر پیشخوان بود که تذکرات فراوانی ارائه شد و نهایتاً در آخرین جلسه تلفیق قرار شد که ظرف مدت کوتاهی موضوع دقیقاً آسیب شناسی شود و راهکار لازم توسط شهرداری برای مشکلات موجود ارائه شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مردم مراجعه می‌کنند و از عدم تخصص و طولانی شدن کار در دفاتر پیشخوان که فعلاً وظیفه پاسخگویی به استعلامات را دارند شکایت دارند و گلایه‌ها از طولانی بودن یک پاسخ استعلام در حد بیش از 15 روز را دارند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حل مشکلات مردم در دفاتر پیشخوان دولت ادامه داد: بنده درخواست دارم این موضوع و سایر موضوعات ناتمام در چند جلسه تلفیق مورد بررسی و جمع بندی قرار بگیرد و نتایج آن نیز به اطلاع مردم رسانده شود، مردم حق دارند عملکرد شورا و شهرداری را پایان کار قضاوت کنند.

تقویت ساختار مدیریت بحران مورد توجه مسئولان استان و نمایندگان مجلس قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکرات این جلسه اظهار داشت: تقویت ساختار مدیریت بحران و تامین اعتبارات آن باید مورد توجه مسئولین استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

وحید فولادگر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد گفت: با توجه به اینکه پروژه پیاده راه سازی چهارباغ در حال اجرا است، اعمال قانون در مسیرهای خیابان‌های اطراف و به خصوص در مسیر دوربرگردان چهارباغ به شیخ بهایی و حضور پلیس به خصوص در ساعت‌های پر رفت و آمد ضروری به نظر می‌رسد و با توجه به این مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک باید به امور رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی و تأمین و تکمیل زیرساخت‌های مدیریت بحران و ایمنی همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: متأسفانه تکرار حوادث دردناک ماه‌های اخیر مؤید این موضوع است که به مباحث ایمنی و مدیریت بحران توجه لازم صورت نمی‌گیرد که شاید شرایط اقتصادی کشور یکی از دلایل آن اس

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت