Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل عنوان کرد: جام رمضان شهرستان زابل با حضور پرشور ورزشکاران سرشار از نشاط و معنویت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: رمضان امسال نیز همانند سال های گذشته جام رمضان در شهرستان زابل برگزار شده که در این راستا ورزشکاران بسیاری در قالب تیم های متنوع به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسابقات فوتسال جوانان با حضور ۲۰ تیم و مسابقات بزرگسالان با حضور ۳۲ تیم در سالن شهید جمالزایی، مسابقات والیبال آقایان با حضور ۶ تیم و مسابقات والیبال بانوان با حضور پنج تیم در سالن حجاب برگزار می شود.

دهمرده با بیان اینکه مسابقات موتای با شرکت ۸۰ نفر روز جمعه در باشگاه شهرداری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی با شرکت۲۰ نفر در محل استادیوم، مسابقات بوکس با شرکت ۱۵ نفر در محل سالن جهانتیغ آموزش و پرورش، مسابقات شطرنج آقایان با حضور ۲۵ نفر و مسابقات شطرنج بانوان با شرکت ۱۰ نفر در محل سالن حجاب از دیگر مسابقات درنظر گرفته شده در جام رمضان سال جاری می باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل خاطرنشان کرد: مسابقات بسکتبال با حضور چهار تیم در سالن طالقانی، مسابقات پینگ پنگ آقایان با شرکت ۲۰ نفر و مسابقات پینگ پنگ رده سنی پایه نوجوانان و جوانان با حضور ۱۰نفر در سالن پینگ پنگ استادیوم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات کاراته آقایان با حضور ۵۰ نفر، مسابقات کاراته بانوان با حضور ۲۵ نفر، مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان با حضور ۳۰ نفر، مسابقات تکواندو بانوان با شرکت ۲۵ نفر، مسابقات مچ اندازی جوانان با حضور ۱۵ نفر، مسابقات مچ اندازی بزرگسالان با حضور ۲۵ نفر، مسابقات مچ اندازی پیشکسوتان با شرکت ۱۵نفر، مسابقات کشتی فرنگی جوانان و نوجوانان با حضور ۵۵ نفر از دیگر مسابقات در نظر گرفته شده در جام رمضان امسال می باشد.

دهمرده تاکید کرد: مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان و پیشکسوتان جداگانه، مسابقات کشتی آزاد جوانان با حضور ۳۵ نفر، مسابقات آلیش با حضور ۳۰ نفر، مسابقات کشتی کچ گردان با شرکت ۲۵نفر، آمادگی جسمانی بانوان باشگاهی ۶۰ نفر، مسابقات فوتسال روستایی با شرکت ۲۲ تیم بخش مرکزی زابل سالن بنجار، مسابقات والیبال روستایی با حضور پنج تیم، مسابقات کشتی فرنگی، کشتی کچ گردان، کشتی آلیش جوانان و بزرگسالان جداگانه روستایی با حضور ۴۰ نفر برای جام رمضان درنظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل بیان کرد: مسابقات دارت، تنیس رو میز، شطرنج، فوتبال دستی با محوریت دو روستای سادات و اسکل با حضور ۹۰ نفر، مسابقات تیر اندازی با کمان آقایان و بانوان با شرکت ۲۴نفر، مسابقات باستانی با حضور ۳۰ نفر، مسابقات دوستانه کبدی با شرکت ۳۰ نفر و مسابقات ژیمناستیک با حضور ۳۰نفر از جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: به مناسبت آغاز تعطیلات تابستان و ماه مبارک رمضان ۱۵ پایگاه طرح اوقات فراغت در شهرستان زابل با ۲۵ رشته ورزشی آقایان و بانوان با شرکت یک هزار ورزشکار فعال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی