Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت در روستای نور محمد کندی سفلی اصلاندوز به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،جمعی از مسئولان بهداشت و درمان پارس آباد،مسئولان ادارات بخش،دهیاران و اهالی روستای نورمحمد کندی مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جامع سلامت(مرکز بهداشت و درمان)در این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در این مراسم با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت و تلاش دولت تدبیر و امید در این راستا گفت:احداث مرکز بهداشت و درمان روستای نور محمد کندی در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با زیربنای 500 متری از امروز آغاز شد و برای تکمیل و بهره برداری آن نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 890 میلیون تومان اعتبار اولیه برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت این روستا اختصاص یافته است گفت:با توجه به تحویل پروژه به پیمانکار تا 7 ماه آینده شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.

بخشدار اصلاندوز همچنین از بهره برداری پنج ساختمان خانه بهداشت در روستاها و قشلاقات بخش اصلاندوز خبر داد و گفت:با تکمیل و بهره برداری از این ساختمانها بار ترافیکی مرکز بهداشت و درمان شهر اصلاندزو 100درصد کاهش خواهد یافت.

مینایی از همکاری اهالی و اهدا کننده زمین برای احداث این مرکز قدردانی کرد و گفت:با بهره برداری از مرکز بهداشت و درمان روستای نورمحمد کندی کلیه روستاهای مسیر از خدمات آن برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم