Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حادثه تروریستی در تهران اعلام کرد: این حادثه بعد از انتخاباتی که مردم را به سمت دو دستگی سیاسی می‌برد، باعث شد تا دوباره همه ملت ایران به هر طرز فکر و گرایش سیاسی یکصدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان شهادت خادمان عزیز انقلاب را که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تبریک و تسلیت عرض مینماید و این شورا علی رقم این که به استناد حرف های مقام معظم رهبری این حادثه را به عنوان یک ترقه بازی برای امنیت کشور میداند، معتقد است که تروریست ها باید به نحوی به سزای اعمالشان برسند که دیگر کسی جرات تعرض به ملت شریف ایران را نداشته باشد.

این فاجعه برای امنیت این کشور واقعا حکم یک ترقه بازی را داشت به میزانی که حتی کوچک ترین اخلالی در فعالیت های روزانه مجلس شورای اسلامی به وجود نیامد اما همین طور که متعاقبا از سوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اعلام شد انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت.

قطعا همه میدانیم چنین برنامه هایی برای کشور ایران بی پاسخ نمی ماند که دشمنان ما خیال باطل نکنند اما خب نکات مثبت این حادثه برای کشور عزیز ایران نیز کم نبود.

این حادثه بعد از انتخاباتی که مردم را به سمت دو دستگی سیاسی میبرد باعث شد تا دوباره همه ملت ایران به هر طرز فکر و گرایش سیاسی یکصدا شوند و با محکوم کردن این حادثه تروریستی به جهان ثابت کنند که ملت ایران با وجود همه اخلاف نظر های داخلی بر روی باورهایشان متحد هستند و اجازه سواستفاده از اختلاف نظر ها را به شمن نخواهند داد.

یکی دیگر از نکات مثبت این حادثه فهمیدن کلام رهبری بود که فرمودند سایه شوم جنگ توسط دولت ها برداشته نشده و متولیان این امنیت آنهایی هستند که برای حفظ این نظام و این میهن از جانشان می گذرند.

مقام معظم رهبری فرمودند اگر مدافعان حرم نبودند امروز در کرمانشاه و همدان و دیگر استان های ایران مشغول جنگ بودیم؛ این حادثه باعث شد تا بار دیگر همگان بفهمند ارزش زحمات بی وقفه تمام مدافعان حرمی که برای حفظ حرم های آل الله و بیرون نگاه داشتن این جنگ ها از داخل کشور ایران، در غربت جان خود را سپر گلوله های دشمن کرده اند.

این ترقه بازی باعث شد تا مجددا همه جایگاه امنیتی که به لطف نظام جمهوری اسلامی در کشور عزیز ایران برقرار شده را بدانند، این حادثه برای مردم ما یک اتفاق نادر و شاید عجیب بود چرا که در کشور ایران بر خلاف تمام دنیا و حتی کشور هایی که داعیه برپایی امنیت دارند، چنین اتفاق هایی اصلا رخ نداده بود.

و در آخر ضمن محکوم کردن چندین باره این حادثه تروریستی توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لازم می دانیم از درایت های مقام معظم رهبری که درایت های ایشان عامل اصلی برقراری امنیت ایران در منطقه است و همچنین از جان گذشتگی مدافعان حرم که مجریان آن درایت ها هستند تقدیر و تشکر به جای آوریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه

الجزایر از شورای امنیت خواست سه شنبه این هفته نشستی درباره کشف گورهای جمعی در نوار غزه برگزار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه در شورای امنیت به خبرگزاری روسی « اسپوتنیک » گفت: الجزایر از شورای امنیت خواسته است سه شنبه هفته جاری نشستی  پشت درهای بسته در خصوص کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه برگزار کند.

رسانه‌های فلسطینی در روزهای پایانی ماه گذشته میلادی ( آوریل ) اعلام کردند: اورژانس فلسطین اجساد 180 نفر را در یک گور جمعی در محوطه مجتمع پزشکی «ناصر» واقع در شهر خان یونس در نوار غزه را پیدا کرده است.

این خبر چند روز پس از خروج نظامیان صهیونیستی از این مجمتع بیمارستانی رسانه‌ای شد.

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

رسانه‌های فلسطینی بعدا اعلام کردند: تعداد اجساد کشف شده در گور مزبور به 390 جسد رسیده‌ است.

به دنبال انتشار این خبر « آنتونیو گوترش » دبیرکل سازمان ملل به بارزسان بین‌المللی اجازه داد فورا به غزه بروند و درباره گورهای جمعی تحقیق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد