Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج از تخریب 50 دهنه مغاز غیر مجاز در ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و گفت: در یک هفته گذشته بیش از 60 مغاز که از طریق ساخت وساز غیر مجاز احداث شده بود، با حکم مراجع قضایی تخریب شد.

به گزارش ایسنا، مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اغلب زمین‌های واقع در جاده اصلی ناحیه منفصل شهری جزء زمین‌های دولتی و اراضی ملی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه عده‌ای افراد سودجوء اقدام به ساخت مغازه‌هایی در جاده اصلی ننله کرده بودند که بارها این شهرداری ضمن تذکر اقدام به جمع آوری ابزارات آنها کرده بود.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج عنوان کرد: متاسفانه این افراد بدون توجه به مالکیت زمین که در اختیار برخی از ارگان‌های دولتی بود اقدام به ساخت وساز غیر مجاز کردند که این شهرداری هم بر اساس قانون و در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی برای مغازهای که از طریق ساخت و ساز غیرمجاز احداث شده بودند تشکیل پرونده داد.

وی اعلام کرد: هفته گذشته بر اساس حکم مراجع قضایی مجوز تخریب 13 دهنه از مغازه‌های غیرمجاز در جاده اصلی ننله گرفته شد و با حضور مسئولان قضایی و انتظامی حکم تخریب این مغازه‌ها اجرا شد.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج از تخریب 50 دهنه مغازه غیرمجاز دیگر در ناحیه منفصل شهری ننله خبرداد و گفت: در طول یک هفته حکم تخریب بیش از 60 باب مغازه غیرمجاز در این ناحیه منفصل شهری اجرا شد.

وی با بیان اینکه تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر کاملا رصد و پیگیری خواهد شد، گفت: قطعاً بر اساس قانون و پس از طی مراحل لازم حکم جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تخریب بناهای غیرمجاز در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه شهروندان گول افراد سود جود و دلال را نخورند چرا که سرنوشت ساخت و ساز غیر مجاز آن هم در زمین‌های تحت مالکیت دولت چیزی جزء تخریب نیست.

مدیر اداره اجرائیات شهرداری سنندج در پایان از حمایت‌ها و پیگیری‌های مراجع قضایی و همچنین همکاری نیروی انتظامی در هنگام اجرای حکم تخریب بناهای غیر مجاز تقدیر و تشکر کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی با تعامل و همکاری لازم و به موقع مانع از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند

تین نیوز

سیل اردیبهشت ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ، این که دانش آموزان منطقه  محروم زیرکوه یک سال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور، سیل جاده ها را تخریب کرد و آن ها نتوانستند به جلسه امتحان برسند. می گویند صدایمان به گوش کسی نمی رسد.

 قابلیت دسترسی  (accessibility)، میوه  اصلی درخت حمل ونقل برای کاربران است. هر چه قابلیت دسترسی یک ناحیه به نواحی دیگر کم تر باشد، آن ناحیه محروم تر می ماند، حتی اگر چنین استعدادهای خوب و عزیز و بزرگ منشی داشته باشد.

مدیران تارک الفعل قدیم و اخیر کشور، در تسبیب و تشدید این محرومیت ها، الی الابد سهیمند و این انباشته های شر را در انبان های خویش به یوم الحسرة می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند