Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - فرماندار سمنان با اشاره به فرصت دو هفته‌ای مسئولان برای تامین آب شرب روستای رکن، گفت: شبکه آب و فاضلاب روستاهای خیرآباد و رکن آباد باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح یکشنبه در جلسه پیگیری آب شرب روستاهای جنوب سمنان در محل فرمانداری ضمن بیان اینکه تامین زیرساخت های روستایی می تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در ماندگاری روستاییان در محل اصلی سکونت خود و در نتیجه ارتقاء وضعیت اقتصادی و محرومیت زدایی آن مناطق ایفا کند، از پیگیری تامین آب شرب شهرک های نوساز در روستاهای جنوب سمنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم به عنوان اصلی‌ترین وظیفه دولت برای رضایتمندی و رفاه بیشتر عموم مردم به شمار می رود، افزود: این امر با نگاه کارشناسی، واقع بینانه و منطقی، تحقق پیدا می کند.

فرماندار سمنان از اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستاهای خیرآباد و رکن آباد با مشارکت آب و فاضلاب شهری و بنیاد مسکن استان در بلند مدت خبر داد و افزود: در کوتاه مدت آب و فاضلاب شهری نسبت به تامین آب شرب واحدهای روستای رکن ظرف مدت دو هفته اقدام کند.

دانایی اصلی‌ترین وظیفه دولت را ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم ذکر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این نشست ضمن اشاره به مصوبات دولت در قانون برنامه ششم در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: این نهاد موظف شد در هر سال ۲۰۰هزار واحد مسکونی را در کل کشور نوسازی کند که سهمیه استان در این بخش دو هزار واحد است.

مجید ملکی همچنین خاطرنشان کرد: این آمادگی در استان سمنان وجود دارد که با اعطای تسهیلات ۱۸میلیون تومانی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر در راستای نوسازی واحدهای مسکونی اقدام کند.

زیاری بخشدار مرکزی سمنان هم در ادامه این نشست از ساخت شهرک های مسکونی در روستاهای جنوب سمنان با بیش از ۲۹۰ واحد خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده به دنبال تامین زیرساخت های لازم منجمله آب شرب در دو فاز کوتاه مدت و بلند مدت برای واحدهای ساخته شده و در دست اقدام هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود