Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلیه ساختمان محافظان دکتر احمدی‌نژاد و طرح برخی موضوعات خلاف واقع در آن، روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعد از فرمان حکیمانه حضرت امام‌خمینی(ره) در خصوص حفاظت از شخصیت‌های نظام و همچنین اماکن حساس و حیاتی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان این وظیفه سنگین را برعهده گرفت و با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج) تا به امروز در این زمینه شکست حفاظتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) در زمینه حفاظت از شخصیت‌ها در طول سلسله مراتب نظامی مطابق قوانین و مقررات عمل کرده و از هرگونه دسته‌بندی سیاسی مبرا می‌باشد.

این اطلاعیه در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور و منطقه، نیاز به وحدت و یکپارچگی و لزوم تعمیق فضای امن و ایمن در جامعه لازم است، تصریح شده: انتظار می‌رود اگر مشکلی بین آنها و نهادهای قانونی وجود دارد از مسیرهای قانونی پیگیری شود.

همچنین در این اطلاعیه با بیان اینکه اساسا موضوع پشتیبانی از اقدامات حفاظتی مربوط به روسای جمهور قبل با نهاد ریاست‌جمهوی است و نام بردن از سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) و انتشار تصویر فرمانده آن و یا توضیح شیوه اقدامات حفاظتی که افشاکننده راهکارهای امنیتی می‌باشد از جانب هر شخص یا نهادی موجب تأسف است، تصریح شده: علاوه بر این در تاریخ 3/8/95 روابط عمومی دفتر آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده که ملک مورد بحث در اختیار دفتر ایشان و نه محافظین قرار داشته و متعهد شده که در اسرع وقت موضوع را از طریق مراجع قضایی حل و فصل کند.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای هرگونه اتهام‌زنی و تشویش اذهان عمومی در راستای مأموریت حفاظت از شخصیت‌های نظام برای خود محفوظ می‌داند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۲۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز