Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:03:50 GMT

بیوگرافی مرتضی حیدری و همسرش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۴۱۷۳۰

بیوگرافی مرتضی حیدری و همسرش +عکس

امشب مرتضی حیدری گوینده خبر میهمان برنامه "خنداونه" در شبکه نسیم می‌شود.

خبرگزاری میزان: مرتضی حیدری گوینده خبر امشب ساعت ۰۰: ۲۳ میهمان مخاطبان "خندوانه" در شبکه نسیم می‌شود.

مرتضی حیدری در ۲۷ خرداد ۱۳۴۷ متولد شد. حیدری بیشتر بدلیل اجرای برنامه «گفتگوی ویژهٔ خبری» در شبکهٔ دوم سیما معروف است. فارغ التحصیل دکترای رشته مدیریت و فوق لیسانس فیزیوترابی از دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




او مجری جنجالی مناظره و گفتگو‌ها شناخته می‌شود و در مناظره‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اجرای این برنامه را در شبکه یک سیما بر عهده داشت.

حیدری درباره زندگی خود و دوران کودکی اش می‌گوید: محله سه راه آذری تهران به دنیا آمدم بچه آرامی بودم و شیطنت خاصی که باعث اذیت خانواده، همسایه و فامیل بشه را نداشتم، ۱ برادر و ۳ خواهر دارم که رابطه عالی باهم داریم.

مرتضی حیدری با زهره کاظمی ازدواج کرده است. زهره کاظمی فوق تخصص سرطان زنان و اهل سیستان و بلوچستان است.

او درباره نحوه آشنایی اش با مرتضی حیدری گفت:

خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه‌های فرانسه درس می‌خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند در حال حاضر نیز خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می‌کند، چون درس‌هایم در حال حاضر خیلی سنگین است ضمن اینکه مسؤولیت هایم نیز بیشتر شده است.



ورود به سازمان صدا و سیما

از اواخر دوره راهنمایی و دوره دبیرستان برای ورود به صدا و سیما تلاش کردم، ولی موفق نشدم تا اینکه بعد از پایان دوره طرح و سربازی بر اساس یک اطلاعیه که در مجله سروش چاپ شده بود و با تکمیل آن فرم وارد سازمان شدم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۴۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون