Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:10:31 GMT

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۵۱۴۹۸

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین معرفی شد

قزوین- مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین صبح سه شنبه با حضور محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، روسای ادارت شهرستان های قزوین، بوئین زهرا و تاکستان و جمعی از مدیران عامل اتحادیه ها و اعضای هیئت مدیره شرکت های تعاونی روستایی در سالن آمفی تئاتر اداره تعاون روستایی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود محمودی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در حمله کوردلان داعشی به حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس اظهار کرد: این حمله تروریستی نشان دهنده ضعف تروریستها و حامیان آنها در مقابل اراده ملت بزرگ ایران اسلامی است.

ر.یس سازمان تعاون روستایی استان با بیان اینکه هم اکنون در صف مقدم مواجهه با تولید هستیم، گفت: بایدشرایط به گونه ای فراهم شود تا از ظرفیت کامل تشکل های تعاونی روستایی، تولید، زنان و نظام صنفی نهایت استفاده شود.

این مسئول بر تشکیل اتاق فکر در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: در این اتاق از افراد با تجربه و نخبه در جهت پیشبرد اهداف استفاده شود.

محمودی با اشاره به سه وظیفه مهم سازمان که شامل نظارت، هدایت و حمایت از تشکل های تعاونی روستایی است، تصریح کرد: باید اولویت اول راه اندازی و فعال کردن شرکت های غیرفعال و یا نیمه فعال باشد.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین اصل، تعامل سازنده با تمامی دستگاه های اجرایی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مدیران جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: لازمه سهولت در انجام امور ارتباط همه جانبه با دستگاه های اجرایی شهرستان است.

پوررحیمی رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین هم در این مراسم اعلام کرد: ۴۰ شرکت فعال در شهرستان قزوین تحت پوشش قرار داردو ۱۲ واحد هم به صورت غیرفعال و یا نیمه فعال هستند.

وی همچنین بر برگزاری نمایشگاه های مختلف، فعال کردن شرکت ها و استفاده از زنان با استعداد در جهت پیشبرد امور شرکت های تعاونی زنان تاکید کرد.

قاضی رئیس پیشین اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین هم در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی تعاون روستایی خدمت به روستائیان است، افزود: شبکه تعاون روستایی به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطی با کشاورزان و روستائیان، نقش موثری در افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار گفت: میانگین بارش سالیانه خوانسار ۳۷۰ میلی‌متر است که باتوجه به توپوگرافی شهرستان حدود ۷۰ درصد آن به صورت روان آب هدر می‌رود.
مهدی کیخایی یکی از طرح‌های مهم برای ذخیره این روان آب‌ها را احداث بند‌های چند منظوره آبخیزداری دانست و افزود: به این منظور تاکنون بیش از ۳۵۰ بند سنگی و سیمانی و خشکه چین و ۱۴ بند خاکی احداث شده است.
وی ادامه داد: این بند‌ها ظرفیت آبگیری ۱۰میلیون متر مکعب و نفوذ و تغذیه بیش از ۴۰ میلیون متر مکعب آب در سال را به سفره‌های آب زیرزمینی دارند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسارادامه داد: خوانسار بیش از ۴۰۰ چشمه و قنات دارد و بیش از ۸۰ درصد آب کشاورزی شهرستان از این قنات و چشمه‌ها تامین و این بند‌ها موجب افزایش حداقل دو برابری دبی و طول مدت زمان آبدهی آنان شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی