Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری فارس از اهواز، باشگاه استقلال‌خوزستان، با نظر سرمربی‌ِ جدید و جوان خود، عبدالله ویسی، یک بازیکن از لیگ دسته‌اول به خدمت گرفت.

حجت اسلامی مهاجم‌جوان فصل گذشته ایرانجوان بوشهر پس از درخشش در لباس این تیم، در مسابقات لیگ دسته‌اول ایران، جام آزادگان، مورد توجه تیم لیگ‌برتری استقلال‌خوزستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌است، اسلامی پس از حضور در اهواز و انجام مذاکرات لازم، با باشگاه استقلال‌خوزستان به توافق رسیده و قرارداد خود را امضا کرد. قرارداد به ثبت رسیده، بین حجت اسلامی و باشگاه استقلال‌خوزستان، به‌مدت دو فصل اعتبار خواهد داشت.

اسلامی، فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی با لباس باشگاه ایرانجوان‌بوشهر داشته و با به‌ثمر رساندن 8 گل و دادن 7 پاس‌گل، یکی از برترین بازیکن‌های این تیم بوده است.

ضمن اینکه باشگاه استقلال‌ خوزستان پیش از این با سه بازیکن دیگر به نام‌های عباس بوعذار، طالب ریکانی و موسی کولی‌بالی برای عقد قرارداد همکاری به توافق رسیده است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود