Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ در حالی که حدودا دو ماه از عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می گذرد، خبر رسیده که کاربران این دو دستگاه احتمالا می توانند به یکی از اصلی ترین امکانات آنها یعنی دستیار مجازی بیکسبی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجیاتو ، امروز سامسونگ از عرضه نسخه پیش نمایش بیکسبی برای برخی از دارندگان موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خبر داد که امکان تست قابلیت های این دستیار مجازی را پیش از هر فرد دیگری در اختیارشان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تنها شماری از کاربران دو دستگاه یاد شده قادر خواهند بود که دسترسی اولیه به بیکسبی را پیدا کنند و در نتیجه آنطور که سامسونگ گفته، در صورت ثبت نام برای این منظور هیچ تضمینی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

گفتنی است ارسال پیام های متنی، تغییر تنظیمات موبایل و یا برقراری تماس های صوتی را می توان از جمله قابلیت هایی دانست که به موجب دسترسی به بیکسبی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مشخص نیست این پیش نمایش دقیقا از چه زمانی در اختیار کاربران قرار داده می شود

این را هم باید اضافه کنیم که هنوز مشخص نیست این پیش نمایش دقیقا از چه زمانی در اختیار کاربران قرار داده می شود و سامسونگ صرفا به گفتن «آینده نزدیک» در جواب به این پرسش بسنده کرده است. اضافه نماییم که هم اکنون دارندگان گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس امکان استفاده از برخی قابلیت های محدود این دو موبایل را دارند که از آن جمله می توان به واقعیت افزوده، Bixby Home و یادآورهای آن اشاره نمود.

گفته می شود تاخیر در عرضه کامل بیکسبی نیز به خاطر مشکلاتی است که در بهینه سازی این دستیار برای فرامین صوتی به وجود آمده و عرضه بیکسبی صرفا در کشور کره جنوبی نیز این موضوع را تایید می کند.

با این همه، موانع پیش روی سامسونگ ابدا مانع از ادامه مسیر توسط آن نشد، کمااینکه چندی قبل، غول تکنولوژی کره ای از برنامه های خود برای افزودن بیکسبی به یخچال های هوشمندش خبر داد و اعلام کرد که عاقبت این دستیار مجازی را به تمامی محصولات تولیدی اش می آورد.


منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!