Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های کشمیر اعلام کردند نیروهای هند جسد جنید ماتو، یک فرمانده لشگر طیبه را از بین ویرانه‌های دو خانه تخریب شده در جریان عملیات نظامی منطقه آروانیه شهر کولگام کشف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای هند یک جوان دیگر را در منطقه کشمیر تحت کنترل هند کشتند و تعداد تلفات را از روز گذشته تاکنون به 5 تن رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو جسد دیگر نیز روز گذشته در همین منطقه کشف شد. هویت این اجساد به عنوان ناصر وانی و عادل مشتاق میر شناسایی شده است. دو جوان دیگر تحت عنوان محمد اشرف 22 ساله و احسان در 14 ساله نیز پس از آنکه نیروهای هند برای متفرق کردن معترضان شروع به تیراندازی کردند کشته شدند؛ معترضانی که در این منطقه نسبت به این عملیات ارتش اعتراض داشتند.

براساس گزارش رسانه‌ها، پلیس هند ادعا کرده که جنید ماتو، فرمانده ارشد لشگر طیبه بوده و در جریان تبادل آتش کشته شده است.

در همین حال ارتش و نیروهای پلیس هند روستای ترکه‌وانگا در منطقه شوپیان را تخریب کرده، مردم را با خشونت بیرون کرده و خانه‌های مسکونی را غارت کردند که طی آن چندین تن زخمی شدند. ساکنان این روستا به رسانه‌ها گفتند نیروهای هند پس از شکستن پنجره‌های منازل در نیمه شب به خانه‌هایشان هجوم بردند.

یکی از ساکنان محلی گفت: نیروهای هند هرکسی را که سر راه می‌دیدند کتک می‌زدند. در این بین حتی دختران جوان و پیرزن‌ها نیز از کتک‌خوردن در امان نماندند.

20 تن از زخمی شدگان در بیمارستان‌های اطراف درمان شدند در حالی که برخی از زخمی شدگان وضعیت‌شان وخیم شد به بیمارستان‌های سرینگر منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۰۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان