Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب اپوزیسیون مردم جمهوری‌خواه ترکیه به کنایه و درپاسخ به تهدید اردوغان گفت: ما را از روند قضائی می‌ترسانید؟ در حالی که ما نه علیه عدالت بلکه در دفاع از آن راهپیمایی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی‌ان‌ان ترک، به دنبال تهدید رجب طیب اردوغان به آغاز روند قضایی علیه کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه، این رهبر اپوزیسیون ترکیه اعلام کرد: این راهپیمایی را با احترام و شادی پیش می‌بریم، تلاش کرده‌ایم که باعث ناراحتی کسی نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغوش باز از همه استقبال کرده‌ایم. می‌خواهند ما را تحریک کنند، اما ما فریب آنها را نخواهیم خورد.

وی ادامه داد: در حالی که بسیار منتقد این راهپیمایی هستند اما این سوال را نمی‌پرسند که به چه علت این راهپیمایی را انجام می‌دهید؟ زیرا آنها نیز به خوبی می‌دانند که در کشور عدالتی وجود ندارد. به تمام سوالات ما پاسخ می‌دهند، اما نسبت به این مساله واکنشی ندارند.

رجب طیب اردوغان در پیامی هشدارآمیز علیه رهبر اپوزیسیون ترکیه که در راهپیمایی اعتراض آمیز از آنکارا تا استانبول شرکت کرده گفت: اگر روند قضائی علیه شما آغاز شد، تعجب نکنید.

به نقل از روزنامه سوزجو همچنین یک نفر در چهارمین روز راهپیمایی از آنکارا تا استانبول به دلیل وضعیت بد جسمانی جان خود را از دست داد.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان پلاکارد عدالت در دست دارند.

این راهپیمایی در اعتراض به صدور حکم ۲۵ سال حبس برای یکی از نمایندگان پارلمان حزب مردم جمهوری‌خواه آغاز شده است، کمال قلیچداراوغلو، رهبر این حزب نیز در این راهپیمایی حضور دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تبدیل کلیسای تاریخی به مسجد به دستور اردوغان
  • افزایش بی‌اعتمادی مردم ترکیه به حزب حاکم
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟