Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، مجری شبکه الجزیره قطردر صفحه شخصی خود در توییتر با بازنشر مطلبی منتسب به حمد لحدان المهندی‏، یکی از مقامات قطری، نوشت: در حالی که کشورهای خلیج فارس مشغول قطع صادرات شیر به قطر هستند، ایران موشکی از فاصله 652 کیلومتری به سوریه شلیک کرده است.
به دنبال جنایت تروریستی 17 خردادماه تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 نفر از شهروندان مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از مردم ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و با اتکا بر اراده مستحکم خود و در حمایت مقتدرانه از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، در دقایق ابتدایی روز دوشنبه، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عملیات اخیر موشکی سپاه تنها گوشه بسیار کوچکی از قدرت ایران برای تنبیه تروریست‌های تکفیری و حامیان آنان بوده است.
خاورم**9377**1275
مترجم: حمید اوضح*انتشار دهنده: مجید جعفری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه