Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تاکنون ۶۱ هزار و ۷۰۰ تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در مازندران خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور، سید محمد جعفری اظهار داشت: این میزان خرید توسط 23 مرکز از 30 مرکز دایر شده در استان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس 2 درصد افت غیر مفید و 4 درصد افت مفید 13 هزار ریال است و پرداخت بهای گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی صورت خواهد گرفت.

جعفری تصریح کرد: کشاورزان برای تحویل گندم خود باید دارای معرفی‌نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند.

وی با اشاره به اینکه جهت خدمت رسانی بهتر به کشاورزان و سهولت روند تحویل گندم اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: تمهیدات و تجهیزات 30 مرکز خرید تضمینی در سطح استان عملیاتی شده که متناسب با حجم برداشت و ارائه محصول و نیاز منطقه ای سایر مراکز نیز فرآیند خرید تضمینی را آغاز خواهند کرد.

وی بیان کرد: از آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون 19 هزارو 48 تن کلزا توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از کشاورزان مازندران خریداری شد.

جعفری گفت: مبلغ 319 میلیارد و 586 میلیون و 427 هزار ریال از مطالبات کلزا کاران مازندران از طریق سامانه جامع پرداخت محصولات کشاورزی به حساب کشاورزان مازندران واریز شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با این میزان پرداختی تاکنون 65 درصد از مطالبات کلزاکاران استان مازندران به‌حساب آنها واریز و مابقی آن نیز در آینده نزدیک توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10 درصد و ناخالصی 2 درصد 2783 تومان پول به کشاورزان پرداخت خواهیم کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دایر خواهند بود.

انتهای پیام/

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت