Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:10:21 GMT

انتشار اولين عکس سياه و سفيد با وان پلاس 5

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۴۵۷۲۴

خبرگزاري آريا - مدير اجرايي شرکت وان‌پلاس اولين عکس سياه و سفيد گرفته‌شده با پرچم‌دار آينده‌ي اين شرکت را در حساب ويبوي خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاري آريا کليک، در مورد پرچم‌دار آينده‌ي وان‌پلاس يعني وان‌پلاس 5 اخبار زيادي منتشر شده است که بخش بزرگي از آن‌ها به ويژگي ها و امکانات دوربين و عکس‌هاي گرفته‌شده با اين گوشي اشاره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پت لاو اخيرا ، مدير اجرايي و بنيان‌گذار وان‌پلاس، عکس سياه و سفيدي در ويبو منتشر نموده است. بر اساس اظهارات پت لاو، اين تصوير توسط وان‌پلاس 55 گرفته شده است. قرار است کمپاني وان‌پلاس اين پرچم‌دار را هفته‌ي آينده‌ به‌صورت رسمي معرفي کند. اين پرتره‌ي استاندارد توسط يکي از لايو فيلترهاي وان‌پلاس 5 گرفته شده است. اکسپوز اين تصوير مناسب است، ولي جزئيات در سايه‌ها از دست رفته است. هايلايت در قايق و پس‌زمينه اشباع است؛ منبع نور به احتمال زياد،‌ نتوانسته از فوکوس روي سوژه و اکسپوز آن جلوگيري کند.

تصويري توسط مديرعامل وان‌پلاس پيش از اين نيز در شبکه‌هاي مجازي انتشار يافته بود؛ عکس منتشر شده با رزولوشن 4608 در 3456 در شب گرفته شده بود و قدرت‌نمايي دوربين 16 مگاپيکسلي اين گوشي در نور کم را نشان مي‌داد. اين عکس سياه و سفيد جديد بر عکس تصاوير گذشته، به‌شدت فشرده‌سازي و اطلاعات متاديتاي آن حذف شده است؛ به همين دليل نمي‌توان اطلاعات خاصي درباره‌ي دوربين گوشي از آن استخراج نمود. همان‌طور که پيش از اين اعلام شده بود، وان‌پلاس دوربين پرچم‌دار جديدش را با همکاري DxO توسعه داده است.
بيستم ژوئن (30 خرداد) وان‌پلاس پرچم‌دار جديدش را معرفي خواهد نمود. اين گوشي احتمالا با فاصله‌ي کمي از زمان معرفي، با قيمت پايه 500 دلار روانه بازار خواهد شد. شايعات گوناگوني در مورد قيمت مدل 8 گيگابايتي وجود دارد و به نظر مي‌رسد اين مدل از وان‌پلاس 5 برچسب قيمت 600 دلاري خواهد داشت. با توجه به نزديک بودن زمان معرفي اين گوشي، بايد در روزهاي آينده در انتظار اطلاعات بيشتر باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!