Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ حمید معین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در استان کرمان اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی این روز از بامداد روز جمعه تا خاتمه مراسم، خودروهای پارک شده در محدوده مسیر حرکت راهپیمایان به نزدیک‌ترین پارکینگ منطقه انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمان از چهارراه توحید به سمت مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان مشخص شده است گفت: مراسم روز قدس در کرمان در مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان برگزار می‌شود.

معین‌زاده با اشاره به اینکه از رانندگان می‌خواهیم از پارک وسایل نقیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیرهای اعلام شده جداً خودداری کنند خاطر‌نشان کرد: در شهر کرمان مسیر‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی از ساعت 10 صبح از مسیر خیابان‌های طالقانی، قدس، فلسطین، میدان شورا و بلوار شهید عباسپور تا مصلای کرمان مسدود است.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور