Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادگستری استان یزد گفت: تاکنون خیران استان یزد با بیش از هشت میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریالی خود در جشن گلریزان در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد شرکت کردند.

احمد بهمنی در حاشیه سفر بهابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه با بیان اینکه بیش از 10 سال است که جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد برگزار شده، اظهار داشت: بیش از هشت میلیارد و 200 میلیون ریال در جشن‌های گلریزان امسال از سوی مردم، خیرین و کارکنان شرکت‌ها در قالب کمک‌های نقدی، تعهدی و بصورت چک اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم و خیران استان یزد برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد استان تاکنون استقبال خوبی داشتند، با قدردانی از این مشارکت، خاطرنشان کرد: هم اکنون برای آزادی 163 نفر محکومان مالی غیرعمد در این استان 253 میلیارد ریال نیاز است.

معاون دادگستری استان یزد با بیان اینکه در شهرستان ابرکوه برای آزادی هفت نفر از محکومان جرایم غیرعمد نیاز به 14 میلیارد و 350 میلیون ریال است، تصریح کرد: جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد روز چهارشنبه 31 خردادماه در ابرکوه برگزار می‌شود.

این مسئول قضایی استان تاکید کرد: سال گذشته با 27 میلیارد ریال مشارکت ستاد دیه استان، رضایت اولیاء دم و کمک خیران، 15 نفر از زندانیان غیر عمد دراستان یزد آزاد شدند.

بهمنی ادامه داد: بیشتر محکومان جرایم غیرعمد که در جشن گلریزان آزاد می‌شوند دارای محکومیت‌هایی در زمینه عدم پرداخت مهریه، نفقه، چک و تصادف‌های فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی افزود: فرهنگ بیمه‌کردن وسایط نقلیه و همچنین حوزه کاری اعم از صنعت ساختمان‌سازی و بخش‌های صنعتی در جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری در رفع مشکلات محکومان دارد.

انتهای پیام/

R41376/P41362/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به‌رغم اینکه شورای شهر، حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین را به شکل قابل توجهی افزایش داد، اما این میزان افزایش حقوق پرداخت نمی‌شود.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار ارائه آماری از دریافتی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: به‌رغم اینکه شورای شهر مصوبه افزایش حقوق برای این قشر زحمتکش را داشت، اما عدد قابل توجهی که در افزایش حقوق‌ها دیده شده، پرداخت نمی‌شود و فرمول محاسبه به میل و سلیقه مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: درصد افزایش مصوب شورا چشمگیر است، اما در محاسبه دستمزد و حقوق این عزیزان رشد مؤثری دیده نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود برای این قشر زحمتکش که با خودرو شخصی و با هزینه‌های گزاف خدمات‌رسانی می‌کنند، همانند سنوات گذشته و بسیاری از شهرها، خدمات رفاهی شهرداری و مهم‌تر از همه یارانه بیمه تکمیلی لحاظ شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین خواستار آسفالت رایگان حیاط مدارس خیرساز شد و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا سهم ۲۰ درصدی مشارکت مدارس برای این منظور از سوی مدرسه حذف شود و آسفالت به صورت رایگان انجام شود.

اشدری تصریح کرد: به منظور تکریم و قدردانی از اقدامات خیران مدرسه‌ساز از سازمان نوسازی مدارس خواسته شده است که لیست این افراد را به شورای نامگذاری اعلام کنند که تاکنون محقق نشده، چراکه مقرر شده است تا معابری که محل سکونت خیران مدرسه‌ساز است، به نام خیران نامگذاری شود.

وی خواستار حل مشکل نبود پزشک متخصص برای افراد دیالیزی در بیمارستان شهدای آبیک شد و گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی نمی‌تواند برای این بیمارستان، پزشک متخصص دیالیز تأمین کند، به انجمن کلیوی استان قزوین اعلام کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با مساعدت خیران انجمن این مشکل رفع می‌شود تا بیماران عزیز دیالیزی دچار استرس و نگرانی رفت و آمد به شهر قزوین نباشند.

کد خبر 751087

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد