Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:27:19 GMT

روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود 

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۶۵۴۴

روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود 

دزفول- فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود و در آخرین جمعه ماه رمضان، مردم ایران حضور باشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت.

سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سالهاست خود را بر ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین تحمیل کرده است و هر از چند گاهی شاهد شهرک سازی غیرقانونی و تجاوز علنی به حقوق مردم مظلوم فلسطین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود و ملت سرافراز ایران هر ساله با یادآوری فرمان مقدس امام راحل (ره)، در آخرین جمعه از ماه رمضان، با حضور آگاهانه مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را داده است که ای ملت بزرگ فلسطین ما تا رهایی کامل قدس شریف از دست مزدوران صهیونیستی پشتیبان و یاور شما خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان عالم در سراسر گیتی است و هر جا که ندای مظلومی شنیده شود باید به یاری او شتافت. کمک و دفاع از ملتهای مظلوم منطقه نظیر سوریه، یمن، بحرین، عراق و فلسطین نمونه ای از این راهبرد مقدس است.

سرهنگ محتشمی راد در ادامه گفت: ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج دزفول همگام و همراه با ملت بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی و مردم ولایتمداردزفول، در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد.

وی، خواستار حضور دزفول در راهپیمایی روز قدس شد و افزود: با حضور خود بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب هشدار می دهیم همانطور که موشک های اخیر سپاه پاسداران به مواضع داعشیان خبیث باعث سردرگمی و آشفتگی حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای تروریست ها شد، ملت ایران بالبیک به منویات رهبر بصیر خود امام خامنه ای و با مشت های گره کرده و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دولت های مرتجع منطقه منطقه خواهد زد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان