Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ حسن عابدی در سخنان خود در نشست خبری مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) که در محل سالن اجتماعات این اداره کل به انجام رسید اظهار داشت: سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام یادگار امام راحل روزنهم تیرماه در قم برگزار می شود اما ورود بعضی تیم ها روز هفتم تیرماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان برگزاری مراسم وزن کشی این مسابقات را روز پنجشنبه هشتم تیرماه و محل آنرا سالن خانه کشتی قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای نیروگاه عنوان کرد و افزود:

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم ادامه داد: این مسابقات از سال 82 تا 90 به صورت متوالی به میزبانی استان قم برگزار می شد ولی متاسفانه از سال 90 به دلیل محدودیت های منابع مالی استان دیگر شاهد برگزاری آن در استان قم نبودیم.

عابدی از تشکیل ستاد برگزاری این رقابت ها در اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و بیان کرد: به توصیه اداره کل ورزش و جوانان قم و پیگیری هئیت کشتی استان سرانجام با موافقت فدراسیون کشتی کشور، بار دیگر میزبانی این رقابت ها به شهر مقدس قم بازگشته است.

وی با طرح این مطلب که 17 تیم در این رقابت ها حضور دارند تصریح کرد: 12 تیم از کشورهای مخلتف، سه تیم از کشور ایران در قالب تیم ملی، یک تیم در قالب تیم از مناطق کمتر برخوردار کشور و یک تیم از قم در این رقابت ها حضور دارند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم خاطر نشان کرد: این مسابقات به طور زنده از دو شبکه سراسری 3 و شبکه ورزش برای علاقه مندان پخش خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده حضور دوست داران به این ورزشی ملی در سالن مسابقات رایگان است و بلیط فروشی نخوایم داشت.

وی با طرح این مطلب که برای حضور در لیگ های برتر و برگزاری مسابقات بین المللی در قم می بایست اعتبارات فصل پنج ما افزایش یابد گفت: ما بیش از 80 تیم در رده های کشوری داریم و برای حمایت از این تیم ها و برگزاری رقابت های بین المللی باید اعتبارات بیشتری به بخش ورزش تزریق شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: در جلسه شواری ورزش همگانی، شخص استاندار تاکید داشتند که شاهد میزبانی های آتی از این جام در قم باشیم و ما نیز تمامی تلاش خود برای برگزاری هر چه با کیفیت تر رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره) خواهیم داشت تا میزبانی قم از این جام را در سال های آینده شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان