Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کسانی که روزی فکر می کردند آرمان فلسطین از بین خواهند رفت و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دادند، حالا فهمیده اند که چه اشتباه بزرگی کرده اند و حرکت آنها در مسیر پرتگاه بوده است.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده، مردم کشورمان بار دیگر با قدرت بیشتری دوشادوش تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی ضد ضهیونیستی روز قدس شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های داعش و پیام های این حمله به آمریکا، اسرائیل و سران مرتجع عرب اشاره کرد و گفت: پیام این حمله این بود که استراتژی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران از حالت تئوری و زیر میز به استراتژي عملی و روی میز تغییر کرده و باید این شرایط و تغییرات را همه متوجه باشند.

احمدی با بیان اینکه با این اقدام سپاه، سران مرتجع برخی کشورهای عرب همچون عربستان دیگر نمی توانند بی پروا علیه کشورمان گستاخی و زیادی خواهی کنند، اظهار کرد: پیام دیگر حمله موشکی سپاه این است که ان شاءالله همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که اسرائیل تا 25 سال آینده نابود می شود، این اتفاق خواهد افتاد. چون با این اقدام همه متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران مرزهای استراتژیک و ژئوپولتیک خود را تا مرزهای سرزمین های اشغالی گسترش داده است.

وی گفت: اهمیت روز قدس امسال با توجه به شرایطی که اسرائیل، عربستان و دیگر متحجرین منطقه دارند، از سالهای گذشته مهمتر است و مردم ما با قدرت بیشتری حضور پیدا خواهند کرد و نشان می دهند که با وحدت خود می توانند در مسائل مهم بین المللی هم اثرگذار باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین