Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی از استانداری کُردستان با مدیریت کدخدای خودخوانده ستاد روحانی در اقدامی قابل تامل و تنها به دلیل عدم همراهی در انتخابات، مشاور ایثارگران استانداری را عزل و فردی در جریان خود را در این پست منصوب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازنوای آبیدر،دولت یازدهم که انتخابات 29 اردیبهشت را با موفقیت پشت سر گذاشت و به زعم خود آنها توانستند دهان منتقدین دولت را ببندند، در سلسله اقداماتی درصدد حذف تمام نیروهای ارزشی و انقلابی از مجموعه استانداری کُردستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه ترین اقدام کت و شلواری‌های سیاسی استانداری با محوریت کدخدای خودخوانده ستاد روحانی در کُردستان، مشاور امور ایثارگران استانداری کُردستان که از فرزندان شاهد و جزو نیروهای معدود ارزشی و غیرسیاسی استانداری بود، از چرخه استانداری حذف شد.

در مقابل، شنبه 3 تیرماه، خبر انتصاب کریمی، مشاور جدید امور ایثارگران استاندار کُردستان بر روی سایت این مجموعه قرار گرفت تا خبر چند هفته قبل نوای آبیدر با عنوانشانتاژ خبری کدخدای خود خوانده ستاد روحانی در کُردستانمهر تائید بخورد.

بر اساس رصدهای میدانی سایت نوای آبیدر، دولتی‌های در کُردستان با ظرافت خاصی به دنبال بایکوت و حذف تمامی نیروهای اصولگرا و انقلابی از استانداری هستند که با عزل مشاور امور ایثارگران استانداری کُردستان کلید خورد و احتمالا در آینده نیز خبرهای بیشتری از این حرکات سیاسی و باندی منتشر خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن دارد که در زمان انتخابات فشاری مضاعف بر روی تمامی نیروهای استانداری از جمله مشاور ایثارگران برای همراهی با موج بنفش روحانی بوده که با توجه به عدم حضور مشاور قبلی، این عزل و حذف صورت گرفته است.

کدخدای خود خوانده ستاد روحانی در کُردستان که خود از خانواده شهدا می‌باشد را می‌توان اصلی‌ترین فرد در این حرکت کاملا سیاسی تلقی کرد.

نکته قابل تامل اینجاست که وی بازداشت یکی از مدیران سیاسی، باندی و دولتی در استانداری را تلفات انتخابات خواند، اما حذف مشاور ایثارگان استانداری که کارهای شایانی در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در استان انجام داده بود را تلفات محسوب نکرده است.

سایت نوای آبیدر در راستای شفاف سازی این موضوع در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های بیشتری – تمامی اسناد و خبرها موجود است – از این عزل و نصب سیاسی منتشر خواهد کرد تا مردم شریف کُردستان دولتمردان دولت دوازدهم را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت

یک یوتیوبر در یک تماس ویدئویی حقیقت وحشتناک اسرائیلی‌ها را به مخاطب نشان داد که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. 

دیگر خبرها

  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد