Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرزالماسخاله پس از نشست با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، مسئولان فنی و مهندسی و پیمانکاران،گفت: با پیگیری‌های مجدانه اداره‌کل ورزش و دستور محمدعلینجفی استاندارگیلان، معاون‌عمرانی استانداری دستور داد تا ورزشگاه سردارجنگل رشت که نسبت به عضدی نواقص کمتر ، اعتبارات کمتر و زمان کمتری برای استانداردسازی نیاز دارد، رفع نقص و آماده میزبانی تیم سپیدرود برای دیدارهای لیگ برتر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات فوتبال گیلان افزود: کار اجرایی استاندارسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از شنبه 10 تیر آغاز می شود.

وی با اشاره به ایرادات اساسی ورزشگاه شهیدعضدی رشت که امکان آماده‌شدن آن تا چند ماه آینده حتی با تامین اعتبارات هم وجود نداشت، گفت:ساخت سکوی جدید تماشاگران و نصب دکل‌های پروژکتور نور با ارتفاع بیشتر 2 مشکل اساسی ورزشگاه عضدی رشت است که اجرای آن زمان بیشتری می برد و پس از آماده کردن ورزشگاه سردار جنگل کار استانداردسازی آن را نیز آغاز خواهیم کرد.

فرامرز الماسخاله افزود: تمام هدف مسئولان استان این است که هرچه سریع‌تر یکی از ورزشگاه‌های رشت استانداردهای فدراسیون را دریافت کند و میزبانی از گیلان خارج نشود.

وی گفت : برای بهسازی و آماده کردن ورزشگاه تختی بندرانزلی هم در انتظار مجوز معاونت عمرانی استانداری هستیم تا هر دوتیم ملوان و سپیدرود بدون دغدغه از حریفان خود میزبانی کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار