Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>رسانه - در ۸ تیرماه، مشخص شد مداحی که روز عید فطر به رئیس جمهور توهین کرد، سابقه فحاشی هم دارد.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره مناقشه بر سر «رأی مردم» و نزدیکی نظر روحانی به نگاه رهبری پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، این سوالات برای مردم جذاب بود: چرا از میثم مطیعی درباره متن سخنرانی‌اش سوال نشد؟ مسئولیت سخنران‌های پیش از خطبه‌ با کیست؟ در این راستا حتی انتقاد نماینده مجلس از عملکرد ستاد نماز جمعه هم پربازدید بود که گفت: دست یک جوان که سابقه فحاشی دارد تریبون می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرویس اقتصادی مهم بود همه بدانند مالیات علی‌الراس حذف شد. همچنین خبر رونمایی از شاسی‌بلند کوچک کیا پربازدید بود. قیمت اجاره آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر در نقاط مختلف تهران هم برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر انتقاد شدید از استندآپ کمدی‌های برنامه «خندوانه» پربازدید بود. منتقدان گفتند این فحاش‌های اینستاگرامی در تلویزیون چه می‌کنند؟ در این سرویس تکلیف پخش «خندوانه» و «دورهمی» در تابستان مشخص و پربازدید شد. در مطلب پربازدید دیگری عنوان شد اختلاف سر «کلاه قرمزی» همچنان ادامه دارد .

در سرویس جامعه مردم علاقمند بودند بدانند «شیر آب» از چه وقت اسمش شد «شیر»؟ همچنین توضیحات راهور درباره ابطال بخشنامه رعایت حقوق شهروندی پربازدید بود. در این سرویس مشخص شد جریمه ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی برای عدم ثبت رسمی ازدواج تعیین شده است.

در سرویس بین‌الملل پرده دیگری از اختلافات درونی خاندان سعودی فاش شد و خبر حبس ولیعهد برکنار شده عربستان چشم همه را خیره کرد. همچنین پیام شدید اللحن وزیر خارجه مصر به قطر پربازدید بود. خبر خوب موصل آزاد شد و پایان حکومت تروریستی آدمکش های داعشهم منتشر شد.

در سرویس فناوری اطلاعات هم مشخص شد سیستم تشخیص شورش توئیتر زودتر و بهتر از پلیس کار می‌کند.

مخاطبان سرویس طنز هم از متلک جدید به قالیبافلذبت بردند که گفته آب رو بریز اون‌جا که...

57231

کلید واژه‌ها : خبرآنلاین -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود

رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل ماکرون معتقد است که کشورهای اروپایی باید درهای مذاکره با روسیه را باز نگه دارند.

به گزارش مشرق، اگر روسیه در اوکراین پیروز شود هیچ امنیتی برای ما باقی نمی‌ماند. این حرف را ماکرون در مصاحبه با رسانه فرانسوی مطرح کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه به روزنامه «لا تریبیون» گفت که «ما با باز گذاشتن در مذاکرات با روسیه با روسیه، داریم کار درست را انجام می‌دهیم اگر این کار را نکنیم، از نظم بین‌المللی و همچنین صلح و امنیت دست می‌کشیم».

رئیس‌جمهور فرانسه البته اعلام کرد که ضروری است که سیاست «ابهام راهبردی» در قبال روسیه ادامه یابد.

ماکرون اواخر ماه آوریل در سخنرانی در دانشگاه سوربون اعلام کرده بود که اروپا باید بعد از پایان جنگ اوکراین، آماده بهبود روابط خودش با روسیه باشد.

به گفته وی، قابلیت‌های نظامی به ویژه موشک‌های بالستیک روسیه خطری برای همه کشورهای اروپایی است.

سخنگوی کرملین دیمیتری پسکوف پیش از این اعلام کرد که روسیه تهدیدی برای هیچ طرفی در اروپا نیست و امیدوار است که آنها هم در قبال روسیه همینطور رفتار کنند.

رئیس‌جمهور فرانسه گفت که «در موضوع اوکراین، ایمنی اروپایی‌ها در خطر است چرا که این کشور در فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری از مرزهای ما قرار است. اگر روسیه پیروز شود، تنها یک ثانیه طول می‌کشد تا هیچ گونه امنیت برای رومانی، لهستان، لیتوانی یا کشور ما وجود نداشته باشد. قدرت و برد موشک‌های بالستیک روسیه همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان