Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:02:17 GMT

ویژه برنامه های تابستانی رادیو در فصل تابستان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۹۲۹۸

ویژه برنامه های تابستانی رادیو در فصل تابستان

همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، شبکه های رادیویی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده‌اند که تقدیم مخاطبان می‌نمایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شبکه های مختلف رادیویی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان ویژه برنامه هایی را تولید و پخش می‌نمایند که به شرح زیر اعلام می شود:

رادیو ایران

«راه شب»عنوان برنامه ای است که در ساعت 00:30 بامداد در ایام فصل تابستان پخش شده و به موضوع غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان شب بیدار با مجموعه ای مناسب از مطالب فرهنگی، دینی، ادبی، طنز و موسیقی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوی نشاط»این برنامه طنز و مفرح که به موضوع اوقات فراغت و سفر در تابستان می‌پردازد، از ابتدا تا پایان تیرماه ساعت 9:00 به روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد

«ایستگاه نود و هشت»آموختن حرفه در اوقات فراغت تابستان، ارایه اهداف به منظور کسب و سنجش مهارت و آینده تحصیلی و کاری، نقش یادگیری در بهبود شرایط اقتصادی، زندگی امروزه و طرح پیشنهادهای آموزش مهارت کاری و ... از مباحثی هستند که در برنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این برنامه شنبه تا پنج شنبه ساعت 00/9 پخش می شود.

«نود و هشتی ها» این برنامه قصد دارد به موضوع چگونگی کسب درآمد در اوقات فراغت بپردازد. معرفی کسب و کارهایی که در اوقات فراغت انجام می شود، درآمد در اوقات فراغت و تاثیر آن بر اقتصاد جامعه و ... از دیگر مباحثی هستند که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. این برنامه شنبه تا پنج شنبه ساعت 00/17 پخش می شود.

رادیو پیام

این شبکه رادیویی نیز در ایام فصل تابستان به معرفی اماکن دیدنی و تفرجگاه‌های شهرهای مختلف ایران، تشویق مردم برای طبیعت‌گردی در شهرهای مختلف ایران، بیان تاریخچه و فرهنگ و آداب و رسوم شهرهای مختلف ایران، پخش موسیقی مفرح و متناسب با تابستان و بیان پیشنهاداتی برای گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و تشویق آنها برای کتاب خوانی به صورت اشاره در فواصل پخش خواهد پرداخت.

رادیو تهران

«اینجا تهران است»این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت13:30پخش شده و به معرفی یا فراهم نمودن امکانات فرهنگی ورزشی هنری و... برای گذران اوقات فرغت در گفتگو با فرمانداران و استاندار تهران می‌پردازد.

«ورزش از رادیو تهران»دیگر برنامه این شبکه رادیویی در ایام تابستان است که هر روز به جز جمعه‌ها ساعت17:00 مکانهای ورزشی مختلف و متنوع در شهر تهران را معرفی و در خصوص خدمات رسانی اماکن ورزشی از نظر سلامت و قیمت اطلاع رسانی می‌کند.

رادیو جوان

«اینجا شب نیست» برنامه ای است که ساعت 00/00 از 13 تیرماه با موضوع اوقات فراغت با تاریخ و ادبیات ایران، نگاهی به ادبیات شفاهی ایران، پرداختن به داستانهای کهن ایران زمین و حافظ و فال حافظ پخش می‌شود.

«صفر تا صد»نیز برنامه ای دیگر از رادیو جوان است که پنجشنبه و جمعه ساعت 6:15 با موضوع آشنایی جوانان با ورزش، اخبار و اطلاعات ورزشی و اوقات فراغت جوانان با ورزش پخش می‌شود.

رادیو سلامت

«پشت پلک صبح»که ساعت 30/00 از رادیو سلامت پخش می‌شود، به برنامه ریزی برای اوقات فراغت فرزندان در تابستان، اهمیت اوقات فراغت در نوجوانی، روشهای گذران اوقات فراغت و برنامه ریزی اوقات فراغت با دورهمی های خانوادگی، معرفی برنامه های فرهنگسراها، مطالعه، گشت و گذار می‌پردازد.

«کوچه سلامت پلاک102» برنامه ای دیگر از این شبکه رادیویی است که ساعت10:20با موضوع اوقات فراغت مطالعه، گشت و گذار، آشنایی با اماکن دیدنی و ...پخش می‌شود.

رادیو صبا

«عصر صبا»برنامه ای ترکیبی، نمایشی که شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00 در قالب جنگ تفریحی اجتماعی از این شبکه به روی آنتن میرود.

«یک روز خط خطی» نیز برنامه ای ترکیبی نمایشی است که پنج‌شنبه ها و جمعه ها با رویکرد طنز و سرگرمی ساعت 15:30 به مدت نیم ساعت پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ

«چهارباغ» عنوان برنامه ای است که در ایام فصل تابستان ساعت 00/00 با مضمون شعر و موسیقی با محوریت شعرخوانی شنوندگان و پخش ترانه های مناسب پخش می‌شود.

«هفت کوچه» نیز در فصل تابستان روزهای شنبه، دوشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت8:30 پخش شده و به آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف ایران، معرفی بازی های محلی، سفر، گردشگری و ارتباط با مراکز استان ها اشاره خواهد داشت.

رادیو قرآن

«قرآن و زندگی» برنامه ای از رادیو قرآن است که از 6 شهریور ماه تا 31 شهریور ماه ساعت 9:15 پخش شده و به انس مخاطب با قرآن در اوقات فراغت با موضوع سبک زندگی قرآنی با رویکرد سوره ملک و واقعه شامل آیتم‌های عطرآشنایی(تفسیر سوره ملک و واقعه با رویکرد جذاب ادبی) وآیتم این روزهای خوب (خاطرات و اتفاقات زندگی فردی و اجتماعی برگرفته از آموزه های قرآنی در قالب آیتم روایی برگرفته از دعاهای ماه رمضان) و تعامل مخاطب در برنامه با مسابقه پیامکی می‌پردازد.

«قرآن، کتاب زندگی» نیز ساعت 17:05 شهریور ماه تا 31 شهریور ماه پخش شده و برنامه‌ای مسابقه محور با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان با رویکرد آموزش قرائت، حفظ و مفاهیم سوره ملک و واقعه خواهد بود.

رادیو گفتگو

«گفت و گوی اجتماعی»برنامه ای از رادیو گفتگو است که از 10 تیرماه تا 31 شهریور ماه ساعت7:30پخش شده و به آسیب شناسی اوقات فراغت در خانواده ها و بررسی عملکرد نهادهای متولی این امر می‌پردازد.

«رواق تماشا» نیز در قالب میزگرد از 10 تیرماه تا 31 شهریور ماه ساعت 22:00 پخش شده و به معرفی مناطق گردشگری و آسیب شناسی تورهای مسافرتی و طبیعت گردی اشاره می‌کند.

رادیو معارف

«مجله روز» این برنامه از شنبه تا پنجشنبه تیرماه ساعت 8:40 پخش شده و به برگزاری مسابقات مختلف هنری و ورزشی و فرهنگی جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، نقش اوقات فراغت مناسب در پرورش و شکوفاسازی استعدادهای دانش آموزان و بازیهای رایانه ای مفید جهت اوقات فراغت دانش آموزان می‌پردازد.

«باغ تماشا»نیز دیگر برنامه رادیو معارف است که در قالب نمایش هر روز ساعت17:30فرصت‌های ویژه در زندگی و نحوه مدیریت فرصت ها و تهدیدها و مدیریت زندگی در بحرانها و اوقات فراغت را مرور می‌کند.

رادیو نمایش

این شبکه رادیویی نیز در ایام فصل تابستان با تولید و پخش نمایش هایی تلاش می‌کند تا اوقات فراغت خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

رادیو ورزش

«همیشه با ورزش»برنامه ای است که از 3 تا 7 تیرماه ساعت18:30با موضوع لزوم هماهنگی و همراهی ارگانهای مختلف برای استفاده بهینه از امکانات موجود در حوزه ورزش به جهت اغنای اوقات فراغت تابستان به روی آنتن می‌رود.

«با گزارشگران» نیز از 8 تیرماه تا 30 خرداد ماه ساعت 22:45پخش شده و گزارشی از برنامه‌ها و کلاس‌های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در تعطیلات تابستانی خواهد داشت.

گفتنی است شبکه های رادیویی در مجموع 4033 تعداد برنامه در 284742 دقیقه تدارک دیده‌اند که در ایام اوقات فراغت تابستان 96 تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

R1427/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هفدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و ششم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه است.
اذان صبح فردا شنبه هشتم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۷ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر