Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم هاي باشگاهي اروپا همچنان در پي تقويت خود براي فصل پيش رو هستند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، باشگاه پاريسن ژرمن فرانسه با په په و فابينيو به توافق رسيدند. ظاهرا موناکو قصد واگذاري فابينيو را دارد، در حالي که باشگاه هاي منچستر سيتي و پاريسن ژرمن خواهان به خدمت گيري اين بازيکن هستند و پاريسن يژرمن در اين رقابت دست بالا را دارد و در مذاکرات خود با فابينيو پيشرفت هاي خوبي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از کاهش تمايل رئال مادريد به جذب تيبو کورتوآ، دروازه بان بلژيکي به مذاکرات خود براي تمديد قرارداد با آبي هاي لندن ادامه مي دهد. از مدت ها قبل بحث حضور کورتوآ در رئال مادريد مطرح بود؛ اما باشگاه اسپانيايي اخيرا از جيانولئيجي دوناروما و داويد دخيا به عنوان گزينه هاي اصلي جانشيني کيلور ناواس نام برده است.
آنتونيو کونته قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات تيموئه باکايوکو، رودريگر و الکس ساندرو را به استمفورد بريج بياورد. گفته مي شود آبي هاي لندن براي به خدمت گرفتن اين بازيکنان بايد در مجموع 125 ميليون پوند بپردازند. سرمربي چلسي اين سه بازيکن را به عنوان گزينه هاي اول خود براي فصل نقل و انتقالات در نظر گرفته است. به نقل روزنامه چلسي در آستانه جذب باکايوکو هافبک موناکو با مبلغي به ميزان 35 ميليون پوند است. در حالي که باشگاه انگليسي مذاکرات خود را براي جذب روديگر با قيمتي به ميزان 30 ميليون پوند هم آغاز کرده اند. باشگاه يوونتوس هم مبلغي به ميزان 60 ميليون پوند را براي الکس ساندرو در نظر گرفته.
جان تري اسطوره باشگاه چلسي با استون ويلا به توافق رسيده و به زودي پيراهن اين تيم را بر تن خواهد کرد.
جان تري در فصل تابستان بازيکن آزاد خواهد شد. در حالي که به صراحت اعلام کرده مي خواهد به تيم استيو بروس بپيوندد.
روباه ها فعاليت خود را با براي جذب کليچي ايهيناچو افزايش داده اند.
پپ گوارديولا آماده واگذاري ابن بازيکن بيست ساله است، در حالي که روباه ها آماده هستند تا با پرداخت 20 ميليون پوند اين بازيکن بيست ساله را به لستر سيتي ببرند.
به گزارش ديلي استار به محض جدايي موراتا از رئال مادريد و پيوستن او به منچستر يونايتد، رئال مادريد براي جذب دخيا اقدام خواهد کرد.
کاتالان ها در صورت شکست پروژه خود در جذب مارکو وراتي، به سراغ محرز و هِررا خواهند رفت. ارنستو والورده وراتي را به عنوان اولين گزينه خود براي فصل نقل و انتقالات مشخص کرده اما در صورت ناکامي در جذب اين بازيکن به سراغ هررا و محرز خواهد رفت.
باشگاه منچستر سيتي انگلستان به دنباب جذب کينگزلي کومان وينگر باواريايي هاست.گوارديولا در حال حاضر عثمان دمبله را مي خواهد اما اگر نتواند اين بازيکن را به خدمت بگيرد به سراغ کينگزلي کومان خواهد رفت.
آبي هاي لندن قصد دارند جرومي بوآتنگ را به خدمت بگيرند. کونته به دنبال تقويت خط دفاعي تيمش است در حالي که بوآتنگ هم چلسي را گزينه بسيار مناسبي براي ادامه فعاليتش مي بيند. باشگاه هاي چلسي و پاريسن ژرمن براي جذب الکس ساندرو مدافع يوونتوس اقدام خواهند کرد. الکس ساندرو يکي از گزينه هاي اصلي کونته براي تقويت آبي هاي لندن است در حالي که مسئولان چلسي قصد دارند يک پيشنهاد 55 ميليون يورويي را براي اين بازيکن ارائه دهند. ظاهرا بانوي پير مبلغي را به ميزان 61 ميليون يورو براي ساندرو تعيين کرده و حاضر نيست از آن پايين بيايد.
اوليور ژيرود مهاجم توپچي هاي لندن در آستانه بازگشت به ليگ يک است. گفته مي شود باشگاه هاي ليون و مارسي اين بازيکن را مي خواهند در حالي که توپچي هاي به دنبال جانشيني براي ژيرود هستند.
جان تري دوست دارد پيراهن استون ويلا را بر تن کند و متعاقبا باشگاه انگليسي يک پيشنهاد يک ساله را براي جذب ستاره کهنه کار چلسي مطرح کرده. کاپيتان سابق انگلستان قصد دارد از چلسي جدا شود در حالي که باشگاه هاي بورنموث؛ سوانسي و وست بروموويچ او را مي خواهند. اما جان تري که هرگز نمي خواهد در مقابل آبي هاي لندن بازي کند تصميم به حضور در استون ويلا و رقابت هاي چمپيونشيپ گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی

استوری «باقر محمدی» برترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا بعد از قهرمانی تیم ملی را در ادامه می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است