Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

هاجر چنارانی صبح امروز در جلسه حزب مردم‌سالاری نیشابور که با حضور مصطفی کواکبیان دبیر این حزب و حمید گرمابی دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نگاه‌های سیاسی سبب نمی‌شود که بر سر مسائل اصلی باهم اختلاف داشته باشیم.

وی با اشاره به عدم امضای سؤال از رئیس‌جمهور برای حل مشکل سرمایه‌گذاران کاسپین توسط کواکبیان تصریح کرد: من این سؤال را امضا کرده‌ام، به خون پدر شهیدم قسم می‌خورم این اقدام من به دلیل مسائل سیاسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای کواکبیان نماینده مردم استان خراسان رضوی نیستند ولی برای من درد است که مشکل موسسه‌های پدیده، کاسپین و ثامن‌الحجج از این استان آغازشده است.

چنارانی تأکید کرد: رئیس‌جمهور به‌عنوان پدر دلسوز باید جوابگو باشد، تمام کسانی که سؤال را امضا کرده‌اند، 75 نفر هستند، سؤال به هیات‌رئیسه تقدیم شده و هر کس که بخواهد امضایش را پس بگیرد به مردم معرفی می‌کنم.

وی گفت: دبیر حزب مردم‌سالاری همسو با دولت است، بنابراین یک سری اقدامات را نمی‌پسندد.

مصطفی کواکبیان نیز در ادامه این جلسه گفت: سؤال از رئیس‌جمهور مشکلی را حل نمی‌کند، راه‌حل کاسپین سیاسی‌کردن نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر سؤال از رئیس‌جمهور مطرح شود مشکل سیاسی می‌شود و دیگر هیچ‌وقت حل نمی‌شود، ما فقط تذکر را امضا می‌کنیم.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: کرمانشاه به عنوان مرکز و هاب مدیریت بحران و حوادث غرب کشور مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بابک محمودی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هر اقدامی در زمینه بحران باید در قالب پیشگیری باشد، اظهار داشت: باید نقاط پرخطر در طبیعت به مردم معرفی شوند و امدادرسانی‌ها باید به سرعت انجام شود که سبب نشویم مردم از حضور در طبیعت دلزده شوند.

وی با اشاره به استقبال مردم از کوهستان عنوان کرد: راهنمایان در کوهستان حضور دارند و در برخی مسیرها صعود افراد باید با راهنما انجام شود و این تلفات را کاهش می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بیستون چهارمین توده سنگی بزرگ دنیا است و برای سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی بسیار مهم است، گفت: کوهستانی بودن را نباید یک تهدید دانست، بلکه می‌توان به آن به عنوان یک فرصت اشتغال‌زایی نگاه شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور افزود: با تصویب کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی و حوادث غرب کشور از نظر پایگاه هوایی و تجهیزات انباری و تخصصی تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز می‌تواند علاوه بر استان کرمانشاه به سایر استان‌های غرب کشور نیز خدمات‌رسانی کند، اما استان باید حداقل‌های انبارداری شامل سیستم اعلام حریق را راه‌اندازی کند و در این صورت کرمانشاه به عنوان هاب منطقه‌ای برای مدیریت بحران در نظر گرفته خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه فرودگاه کرمانشاه اکنون با مشکلاتی مواجه است که به‌زودی برطرف می‌شود، گفت: چنانچه آشیانه دیگری در فرودگاه برای استقرار دائمی سه تا چهار فرزوند بالگرد ایجاد شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: ما انگیزه‌ای برای افزایش تعداد پایگاه‌ها نداریم، زیرا بسیار هزینه بر است و این انگیزه را باید فرمانداران و استانداران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا