Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:55:51 GMT

کشف انبار میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۴۷۶۶

کشف انبار میلیاردی لوازم یدکی خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
ستار خسروی گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو را در انباری دپو کرده و قصد توزیع آن را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک تیم از ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی بعمل آمده یک محموله لوازم یدکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان داشت : در بازرسی از محل هشت دستگاه گریبکس خودروی ماکسیما و دیگر لوازم یدکی خودرو مانند پولوس، کمک فنر ، دیسک و بوش کشف شد.

خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است ادامه داد: در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی همچنین از کشف 17 میلیارد و 80 میلیون ریال قطعات و لوازم یدکی خارجی خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان خبر داد و از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال را به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

علی جعفری نژاد در گفت و گویی گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال از حساب او برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر قرار گرفت .

وی افزود: دربررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم با بدست آوردن شماره کارت عابر بانک شاکی و رمز دوم آن اقدام به برداشت از حساب کرده است .

این مسئول انتظامی بیان کرد: متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی و در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

جعفری نژاد ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به مردم توصیه کرد:از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید، هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده کنید.

کشف 96 کیلوگرم مواد افیونی در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف مقدار 96 کیلو و 600 گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

صادق کاظم زاد در گفت و گویی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان نائین و پاسگاه چوپانان این شهرستان حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو که از شرق کشور به مقصد تهران در حرکت بود مقدار 96 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

کاظم زاد بیان داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کاظم زاد در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

مامور پلیس اصفهان گمشده مسافر خرم آبادی را به او بازگرداند

مامور پلیس اصفهان که کیفی بلاصاحب را در یکی از ترمینال های این شهر پیدا کرده بود به صاحب آن تحویل داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در گفت و گویی گفت : یکی از ماموارن پلیس ترمینال اصفهان حین گشت زنی و انجام وظیفه متوجه می شود یک کیف ساعت ها در کنار یکی از باجه های اخذ بلیط افتاده و بلاصاحب است .

جواد درستکار ادامه داد: این مامور وظیفه شناس پس از انجام هماهنگی های لازم محتویات کیف را بازرسی می کند که داخل آن دو میلیون ریال وجه نقد و وسایل شخصی و هویتی فردی بوده است .

این مسئول انتظامی افزود: با پیگیری های مکرر که توسط ماموران انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری انجام شد بالاخره صاحب کیف که در شهر خرم آباد استان لرستان بود پیدا شد که به اصفهان بازگشت وپس از انجام مراحل اداری کلیه محتویات به او تحویل داده شد.

درستکار ادامه داد: مالک کیف بسیار خرسند شد و از صحت عمل ماموران پلیس اصفهان تقدیر کرد .

کشف سرقت 250 میلیون ریالی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که 250 میلیون ریال طلا از یک منزل سرقت کرده بود خبر داد.

رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت بیش از 250میلیون ریال طلا از منزل او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را که یکی از افراد همان محله بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه کلیه طلاهای سرقتی به مالباخته تحویل داده شد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مختاری در پایان از شهروندان خواست : از نگهداری طلا و اموال ارزشمند در منزل خودداری کنید ، هنگام ترک منزل درب های ورودی را با قفل های استاندار قفل کنید و منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

قاچاقچی چوب بلوط در نجف آباد دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف بیش ازیک تن و 200کیلو گرم چوب بلوط قاچاق خبر داد.

محمدرضا خدادوست گفت : ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا طرح گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: در این راستا به دو دستگاه سواری پژو مشکوک که در بازرسی از آنها مقدار یک تن و 200 کیلو گرم چوب بلوط قاچاق کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: دو قاچاقچی چوپ دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

خدادوست با تاکید برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران