Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت معوقات کارکنان، حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز و خرید ۱۹ دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه مینی بوس از از جمله مصوبات امروز اعضای شورای اسلامی شهر رشت بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یکصد و نود و چهارمینجلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت امروز به ریاست مسعود کاظمیدر عمارت شورای اسلامی در شهر رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورایشورای شهر رشت در این جلسه گفت: سه ماه از سال را پشت سرگذاشتیم و امیدواریم سرپرست و مدیران شهرداری پاسخگویی به مردم و آرامش را در سایه هم‌دلی که نیاز مدیریت شهری است در دستور کار خود قرار دهند.

شیرزاد اعلام داشت: جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت از مدیران قدیمی شهرداری است و امیدواریم ادامه همکاری و تعامل دو جانبه را با ایشان در رفع معضلات مدیریت شهری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در طول چهار سال فعالیت شورای چهارم بارها در ارتباط با پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان تذکرات جدی به شهرداران و سرپرستان شهرداری دادم.

سخنگوی شورایشورای شهر رشتابراز داشت: پرداخت به‌موقع حقوق پاکبانان، کارگران فضای سبز، نگهبانان، رانندگان اتوبوسرانی و سد معبر در دستور کار سرپرست شهرداری قرار گیرد.

شیرزاد با اشاره به اینکه با وجود بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی سالن‌های ورزشی حجاب و باقرآباد بانوان، این اقدام انجام نشده است بیان کرد: پارک بانوان منظریه نیز مورد کم توجهی قرار گرفته و به بهسازی و نوسازی نیاز دارد.

سخنگوی شورای شهر رشت پرداخت معوقات تیم‌های فوتسال بانوان را خواستار شد و افزود: بانوان شهرداری، دو تیم در رشته ورزشی فوتسال دارند که معوقات آن‌ها از سال 95 پرداخت نشده است و امیدواریم تکلیف این دو تیم به زودی مشخص شود.

شیرزاد با اشاره به وضعیت رودخانه‌های زرجوب و گوهررود ابراز داشت: منابع مالی جذب شده از بودجه مصوبه هیئتدولت در این زمینه کم بوده و بخشی به احداث تصفیه خانه بیمارستان‌ها اختصاص یافت.

محمود باقری خطیبانی دیگرعضو شورای شهر رشت در این جلسه اظهار داشت: اوایل امسال معاون مالی شهرداری رشت علت عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را عدم تصویب بودجه شهرداری از سوی شورا اعلام کرده است.

باقری خطیبانی خاطرنشان کرد: در حالی که بودجه سال 95 شهرداری از سوی شورا ابلاغ نشده بود آیا شهرداری می‌تواند در ارتباط با ملکی با مالک آن توافق نامه بنویسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: تا روزی که هستیم نماینده مردم هستیم و باید گفتنی‌ها را بگوییم و روزی هم که در شورا نیستیم یک شهروند هستیم.

باقری خطیبانی با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری به فکر حقوق کارکنان شهرداری باشد اعلام داشت: 19 نفر به‌عنوان مشاور به شهرداری وارد شده‌اندو باید مشخص شود که اقوام چه کسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی شهرداری رشتتا 700 درصد انحراف از بودجه داشته است گفت: قول داده بودند ساختمان شهرداری واقع در میدان گیل دو سال گذشته افتتاح شود و انحراف بودجه آن در تاریخ دنیا بی‌نظیر است؛شاید نمی‌خواستند سر و صدای آن بیرون بیاید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه لایحه خرید 19 دستگاه اتوبوس و سه دستگاه مینی بوس با استفاده از تسهیلات پست بانک با موافقت اکثریت اعضای شورا به‌صورت دو فوریت مصوب شد.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر