Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>ادبیات - فیلمنامه‌نویس «جامه دران» و «چهل‌سالگی»، کارگاه داستان نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگاه مبانی داستان‌نویسی ناهید طباطبایی، نویسنده «جامه‌دران» و «چهل‌سالگی» در خانه بین‌الملل بامداد با مدیریت پریسا بخت‌آور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهید طباطبایی در توضیح این کارگاه نوشته است:

«داستان نویسی از همان روزهایی که انسان نخستین از شکار برمی‌گشت و می‌خواست از موفقیت خود سخن بگوید و از همان شب‌هایی که مادران خسته از کار کودکان خود را به خواب می‌سپردند ، پدید آمد. در طول زمان داستان کم کم به هنری تبدیل شد که بیشترین مخاطب را داشت. انسان بدون هنر نمی‌تواند این زندگی را تحمل کند و داستان نزدیک‌ترین هنرها به انسان است. داستان نه تنها بخش بزرگی از ادبیات را در بر می‌گیرد، بلکه بنیان بسیاری دیگر از هنرها را نیز تشکیل می‌دهد. تئاتر، سینما، بخش بزرگی از موسیقی و ... مدیون داستان هستند.

افراد بسیاری فکر می‌کنند که می‌توانند داستان بنویسند و عده‌ای دیگر می‌اندیشند که هرگز از پس این کار بر نخواهند آمد. برای نوشتن داستان باید ذهن را تربیت کرد و در کنار آن تکنیک‌های این هنر را آموخت. بعد از آن است که هنرجو می‌تواند راه و روش و سبک خود را بنا کند. در کلاس داستان نویسی، با تکیه به داستان‌های شاهکار جهان و انجام تمرین‌های خلاق در جهت پرورش ذهن و یافتن تکنیک‌ها قدم برخواهیم داشت و سعی می‌کنیم در انتهای ترم هر هنرجو اقلا یک داستان کامل نوشته باشد.»

این کارگاه در تیرماه برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این موسسه در کلاس ثبت نام کنند.

57243

کلید واژه‌ها : عکاسی - هنرهای تجسمی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس

آفتاب‌‌نیوز :

عکسی از استایل خاص و نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس پربازدید شده است.

نانسی عجرم (زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه) خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است که از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد و با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود