Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@04:02:11 GMT

تارتار: داور خجالت کشید برای ما پنالتی بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۹۵۷۳۰

تارتار: داور خجالت کشید برای ما پنالتی بگیرد

به گزارش پارس نیوز،

مهدیتارتاردرباره شکست پارس جنوبی مقابلسایپابیان کرد: بازی خیلی خوبی بود از دایی و مجموعه سایپا و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که با ما بازی کردند. این بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا ترکیب نهایی خود را زودتر بشناسیم و از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

وی افزود: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم سایپا محکم بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه در این دیدارها ملاک نیست و از دقیقه 60 کل ترکیب تیم را تغییر دادیم. با این حال این برد را بهسایپاتبریک می‌گویم.

تارتاردر مورد از دست رفتن پنالتی پارس جنوبی و اعتراض بازیکنانش به داور گفت: داور از طرف میزبان انتخاب شده بود و نمی توانیم روی آن صحبت کنیم. چند صحنه مشکوک برای ما رخ داد که داور از آن گذشت. اما به دلیل اینکه داور 22 پنالتی برای پارس جنوبی گرفته بود، خجالت کشید پنالتی سوم را بگیرد.

وی درباره شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: تقریبا تیم ما شکل گرفته و 95 درصد ترکیبمان بسته شده است. تقریبا تیم پارس جنوبی کامل است اما اگر یک مهاجم بهتر از نفرات فعلی پیدا کنیم، وی را جذب می کنیم. در غیر این صورت کارمان را با مهاجمانی که در اختیار داریم، ادامه می دهیم. امروز هم 2 گل زدیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی‌های دوستانه تیمش گفت:‌ چهارشنبه به اردوی ارمنستان می‌رویم و سه بازی مهم در این کشور داریم که یک بازی ما با استقلال است

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است