Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندارهریس روز چهارشنبه در آیین افتتاح این واحد، گفت: فرمانداری هریس با مکلف کردن بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات به بخش‌های مختلف به ‌ویژه واحدهای مرغداری و صنایع، همکاری بسیاری خوبی با جهاد کشاورزی دارند.
صابر تقویمی اظهار کرد: سعی داریم تا با همراهی مسئولان گره از مشکلات بهره‌برداران بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری و مرغداری بازکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس نیز، گفت: این مرغداری با ظرفیت 30 هزار قطعه در سه سالن دو هزار و 250 مترمربعی و در زمینی به مساحت 16هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.
طلوع حیات اظهار کرد: این واحد مرغداری ظرفیت تولید سالانه گوشت مرغ به میزان 175 تن را دارد و برای ساخت و تجهیز آن 80 میلیارد ریال از تسهیلات بانکی استفاده شده و آورده شخصی این پروژه 10 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا، در شهرستان هریس 24 واحد مرغداری از جمله هشت واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت بیش از 210 هزار تن قطعه و 9 واحد مرغداری تخمگذار به ظرفیت حدود 188 هزار و یک واحد پرورش پولت 15هزار قطعه ای و شش واحد مرغ مادر گوشتی به ظرفیت161 هزار و 500 قطعه و هشت واحد سایر ماکیان با تولید سالانه سه هزار و 490 تن گوشت سفید مرغ و یکهزار و 914تن تخم مرغ در عرصه تولیدات دامی فعال است.
شهرستان هریس با 50 هزار نفر جمعیت در 70 کییلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: محمد طلوعیان**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7227/3038/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است