Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان و با همکاری آموزشگاه آزاد موسیقی رودکی کارگاه آموزشی تخصصی تنبک نوید افقه در همدان برگزار می‌شود.

در این کارگاه مباحث متعددی از جمله مبانی نظری و عملی ریتم (برای نوازندگان همه سازها)، کارگاه عمومی تنبک نوازی و همچنین کارگاه تخصصی تنبک‌نوازی (ویژه هنرجویان پیشرفته ) توسط این استاد برجسته موسیقی کشور تدریس می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت نام در این دوره از 30 خردادماه شروع شده و تا 20 تیرماه سال جاری ادامه دارد.


علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به حوزه هنری استان همدان ( واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانگک صادرات مرکزی، بن بست زرین) مراجعه و یا با تلفن 0812527290 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم